"Lopetegui mi je rekao da me želi u timu, ali dvije sedmice na tržištu su vječnost"


Madridski Real poznat je kao tim koji ne daje previše šanse igračima iz vlastitog pogona.

U odnosu na devesete godine kada su iz Realove škole izašla velika imena poput Raula, Gutija ili Casillasa, posljednjih godina većina omladinaca zaobilaznim putem dođe do šanse u timu sa Santiago Bernabeua.

Jedan od onih koji je tražio šansu ove sezone je 21-godišnji napadač Borja Mayoral. Trener Julen Lopetegui mu je obećao šansu u klubu, gdje je trebao biti prva zamjena za Karima Benzemu.

Međutim, Real se odlučio vratiti Mariana Diaza iz Lyona, a mladi napadač je posuđen Levanteu.

"Da nije došao Mariano vjerovanto bih bio u Realu. Razgovarao sam sa Lopeteguijem dvije sedmice ranije i jasno mi je rekao da me želi u timu. Dvije sedmice su vječnost kada je tržište u pitanju i svašta se može dogoditi", rekao je Borja.

Istakao je da je Levante izabrao pored još dvije primamljive ponude.

"Imao sam opcije odlaska u Levante, Sevillu i Alaves. Sve se dešavalo brzo i morao sam odlučiti. Vidio sam da je Levante krenuo dobro u sezoni, da igraju sa dvojicom napadača, a i ranije sam razgovarao sa trenerom koji me je želio u timu i odabrao sam ovaj klub", rekao je Mayoral.

Ovaj mladi napadač bi u novom timu trebao debitovati na meču protiv Espanyola, a izabrao je i čudan broj za napadača, pa će u timu iz predgrađa Valencije nositi broj dva.

Objavi komentar

0 Primjedbe