Lopetegui se ne planira odreći Modrića: Čuli smo se, obožavam ga, bit će sretan kod mene


Iako je Florentino Perez prije nekoliko dana istaknuo da Luka Modrić može napustiti Real Madrid jedino ako netko ponudi 750 milijuna eura za njega , to nije zaustavilo rasplet priče o ovom mogućem senzacionalnom transferu .

U međuvremenu se oglasio i Luciano Spalletti i poručio kako "nastavlja sanjati o Modriću" , a zbog svega toga je i Realov trener Julen Lopetegui osjetio potrebu komentirati čitavu priču. Nakon pobjede nad Juventusom na ICC-u, rekao je:

"Predsjednik je sve rekao, nema se tu puno što za dodati."

"On je sve rekao jasno i glasno. Luka Modrić je izvanredan igrač i mi ga u klubu čekamo raširenih ruku," rekao je Lopetegui pa dodao kako se čuo s Modrićem nakon Svjetskog prvenstva u Rusiji.

"Razgovarao sam s Modrićem nakon sjajnog SP-a kojeg je imao. Vidjet ćemo se kada se vratimo u Španjolsku 8. kolovoza i znat ćemo hoće li igrati našu prvu utakmicu 15. kolovoza."

"Ono što sam mu rekao je između nas dvojice, ali to je igrač kojeg obožavam gledati na terenu i uzbuđen sam što ga imam u momčadi, mislim da će i on biti sretan," završio je Realov trener.

Objavi komentar

0 Primjedbe