Nakon što je predstavljen kao novi igrač Real Madrida, Vinicius Junior je dao intervju za RealMadrid.com i Real Madrid TV, te je ovako govorio o svom novom Klubu.

 "Otkako sam stigao ovdje osjetio sam nešto posebno, da ću biti jako sretan, ali ne samo ja nego svi moji suigrači i moja obitelj. Svi me pitaju o iskustvo kojeg sam doživio s dolaskom ovdje, a ja im kažem da nema boljeg osjećaja nego biti u najboljem Klubu na Svijetu."

KAKO SE OSJEĆAŠ SADA U OVOM IZUZETNO POSEBNOM TRENUTKU U SVOM ŽIVOTU?
Sretan sam, osjećam se ispunjeno, ponosno i jako zadovoljno što sam ovdje u Madridu, u najboljem Klubu na Svijetu. Uopće ne sumnjam da ću ovdje biti jako sretan. Otkako sam stigao ovdje osjetio sam nešto jedinstveno, da ću biti jako sretan, ali ne samo ja nego svi moji suigrači i cijela moja obitelj isto tako.

TOJ STIL SE DA LAKO PREPOZNATI, S PUNO IMPRESIVNIH DRIBLINGA. KAKO BI OPISAO SEBE?
Igram s užitkom i s odvažnim stilom nogometa. To je izvorni brazilski stil, s puno driblinga, no respektiram svoje protivnike i imam konsntantnu namjeru da dođem blizu gola i da postignem pogodak, ali da uvijek pomažem svojoj ekipi.

KAKO BI OPISAO SVOJE POSLJEDNJE DANE I ŠTO BI POSEBNO IZDVOJIO?
Treninzi su uvijek fantastični, zapravo dosta su slični brazilskom nogometu, ali ovdje se igra mnogo brže. Polako shvaćam način na koji se ovdje trenira, te se svakim danm osjećam sve više i više prilagođenijim na svoje suigrače. Ja sam uvijek jako sretan. A sve sam uzbuđeniji jer bih uskoro mogao obući dres Real Madrida.

ŠTO SI REKAO SVOJOJ OBITELJI I PRIJATELJIMA OKO SVOG ISKUSTVA OVDJE?
Svi u Brazilu su oduševljeni zbog mene, moja obitelj isto tako. Svi oni žele znati kako je to biti ovdje, a ja im uvijek kažem da ne postoji bolji osjećaj od boravka u najboljem Klubu na Svijetu, igranju uz bok s najboljima. Prilagođavam se jako brzo, osim kod onog kada ljudi govore jako brzo. Bit ću jako sretan u ovom prekrasnom timu.

KAKAV SAVJET TI JE DAO MARCELO OKO TVOG POTENCIJALNOG USPJEHA U REAL MADRIDU?
Marcelo mi je uvijek govorio da ću voljeti igrati ovdje. Rekao mi je da ću poželjeti ostati ovdje godinama i da nikad neću poželjeti napustiti Real Madrid, zbog nevjerojatne ekipe koju imaju i rekao mi je kako je on ovdje kako bi mi pomogao oko bilo čega. U pogledu trofeja, ako ih osvojim upola kao i Marcelo, zaista ću biti jako sretan.

KAKO BI VOLIO DA TVOJA BUDUĆNOST U REAL MADRIDU IZGLEDA?
Zamišljam prekrasne godine u kojima vidim kako Madridisti proslavljaju mnogo titula sa mnom i s ekipom. Ja uvijek želi osvojiti još više titula, a iznad svega želim za Real Madrid osvojiti Ligu Prvaka.

PORUKA NAVIJAČIMA JE...
Jako sam sretan i uzbuđen zbog tog što nosaim dres najboljeg Kluba na Svijetu i volio bih im poručiti da ćemo svi zajedno biti jako sretni i da ćemo osvojiti mnogo titula za ovaj dres. Veliki zagrljaj za sve, HALA MADRID!