Lopetegui: "Bez Ronalda? Uzbudljiv sam, pravi izazov je pred nama"


Juel Lopetegui je danas održao press konferenciju pred meč s Manchester Unitedom u SAD-u, a glavna tema je bilo može li njegov tim naredne sezone preživjeti bez Cristiana Ronalda.

Lopetegui je za vrijeme SP-a napustio Španiju i imenovan je za novog trenera Reala, ali jednog novog tima Kraljeva jer u njemu poslije devet sezona neće biti Portugalca i najboljeg igrača svijeta Cristiana Ronalda.

"Kada sam potpisao, Ronaldo je i dalje bio naš član, ali ubzro je izrazio namjeru da ode. Ovo je veliki i uzbudljivi izazov, moramo pokušati bez Ronalda da osvajamo titule i da budemo konkurentni. Ne sumnjam da će svi igrači koje imamo odreagovati na Ronaldov odlazak i da će pokušati da nastave taj put" kazao je Lopetegui.

O Baleu je rekao da je sretan što je ostao.

"Ubijeđen sam da će Bale i ove godine puno toga učiniti. Izvanredan je igrač i dat će sve od sebe, a dosta toga radit ćemo s njim u centru. I on i Benzema su puni entuzijazma, imaju veličanstvenu priliku da dokažu da mogu i bez Ronalda".

Keylor Navas?

"Razgovarao sam s Navasom i sretan sam što ga imamo, a i on je sretan. Ništa više ne mogu reći. Keylor je ključan u ovom timu i nastavit ćemo da tako bude. Želimo da i dalje uživamo u njegovim odbranama".

Hoće li Real dovesti novu 'devetku'?

"Nećemo pričati o nečemu što još nije poznato. Ne volim pričati o stvarima koje se nisu desile, ali stvarnost je da sam ubijeđen da imam pravi tim".

Unatoč riječima Lopeteguija, Real će sasvim sigurno raditi na dovođenju novog golmana i jedne zvijezde koja će zamijeniti Ronalda, pa bilo to da se radi o Edenu Hazardu ili nekom drugom.

Objavi komentar

0 Primjedbe