Argetina je imala svoje uspone i padove na Svjetskom Prvenstvu, a na kraju je ispala od Francuske u osmini finala nakon što je teškom mukom prošla skupine u kojoj je bila zajedno s Hrvatskom, Islandom i Nigerijom.

Diego Armando Maradona pratio je svoju naciju na svakoj utakmici, a uzeo je i kratko vrijeme kako bi prokomentirao Ronala i predsjednika Real Madrida, Florentina Pereza.

 "Florentino je najbolji vođa u svijetu nogometa danas, u to nema nikakve sumnje. Karl Heinz-Rummenigge vrlo je poštovana ličnost u Bayernu, no nedostaje mu snaga koju ima Florentino. Ja sam s njim u jako dobrim odnosima."

 "Hoće li Cristiano Ronaldo nastaviti igrati u Real Madridu ovisi o njemu. Ja se u to neću miješati. Ronaldo ima ljude koji mu dijele savjete i siguran sam da će mu oni dati najbolji savjet. Je li on zvijezda? To je pomalo komično pitanje jer je odgovor očit. On je prava zvijezda, za mene u tom nema sumnje."