Bivši igrač Njemačke, ujedno i njihova legenda, proslavljeni nogometaš, koji je dio zlatne generacije Njemačke zajedno s Beckenbauerom, Mayerom, Mullerom... Okomio se na Kroosa i tako ga direktno okrivio za poraz od Južne Koreje.

Bivši njemački reprezentativac Paul Breitner analizirao je ispadanje Njemačke sa Svjetskog Prvenstva u grupnoj fazi i za Besoccer rekao je kako možemo slobodno okriviti Kroosa za to što se izabranici Joachima Lowa nisu kvalificirali u narednu fazu natjecanja...

 "Bio bih sretniji da on nije odigrao 15.000 dodavanja. Mnogo igrača u Bundesligi to može napraviti. Niti jednom nije pokušao otvoriti prostor u veznoj liniji, a niti jednom nije pokušao otvoriti ni protivničku obranu s jednostavnim trčanjem i driblingom. Ja se ne bi libio to napraviti da mi nedostaje 99% točnosti njegovog dodavanja."

BEZ PLANA!
 "Oni nisu imali plan. Obrana uopće nije postojala u sve tri utakmice, a vezna linija je odigravala samo jednostavna dodavanja. Ovo je katastrofa za njemački nogomet." - dodala je ikona njemačkog nogometa.

Nastavio je i dalje s komentarima na budućnost aktualnog izbornika: "Low je jedan od onih koji mora reći: "Moj ugovor traje do 2022. godine i ja sam sposoban povesti ovu momčad prema naprijed." To je odluka koju on mora donijeti, a ne njemački nogometni savez."