James otkrio što ga je najviše potreslo u Real Madridu


Bivši igrač Real Madrida, James Rodriguez se trenutno nalazi na Svjetskom prvenstvu u Rusiji gdje se sa svojom Kolumbijom bori u grupi s Japanom, Poljskom i Senegalom. Ovih dana je dao zanimljivu izjavu za jedan kolumbijski portal, a pričao je i o bivšem klubu te treneru.

''Ispunio sam svoj san dolaskom u Real Madrid. Mislio sam da neću igrati puno u prvoj sezoni, ali tu je bio sjajan trener, Carlo. Njegov odlazak me potresao. U prvoj sezoni sam igrao naviše, imao sam 17 golova i 18 asistencija. Bila je to najbolja sezona u mojoj karijeri.''

''On nam je donio puno toga, osvojio sam dva naslova Lige prvaka. No, nisam igrao puno pa sam se odlučio na odlazak iz Madrida.''

''Treći Kolumbijac u Real Madridu? Prije sedam godina je bilo nezamislivo da Kolumbijci igraju u klubovima poput Tottenhama, Bayerna, Barcelone i Madrida'', završio je James.

Objavi komentar

0 Primjedbe