Angel Di Maria otkrio pravu istinu oko svog transfera iz Real Madrida u Manchester United


Angel di Maria je priznao kako su ljudi iz Real Madrida pokušali napraviti pritisak na Argentinu da on ne igra finale Svjetskog Prvenstva kako bi lakše otišao u Manchester United.

Madrid je želio prodati di Mariu brzo, no ovaj se ozlijedio tokom polufinalne utakmice protiv Belgije i definitivno nije želio propustiti finale pod bilo koju cijenu.

Tog dana, na samo finale, ujutro je u sobu u kojoj se di maria pokušavao pripremiti s ledom na nozi ušao je njegov doktor Daniel Martinez i rekao mu je:
 "Pogledaj Angele, ovaj papir je stigao iz Real Madrida."

 "Pitao sam ga o čemu se radi? On je rekao kako su iz Madrida poručili da ti nisi u stanju igrati. Tako da nas tjeraju da te ne stavimo u igru danas."

 "Istog trena sam znao što se događa. Svi su čuli glasine kako Real Madrid namjerava kupiti Jamesa Rodrigueza nakon Svjetskog Prvenstva i ja sam znao da me namjeravaju prodati kako bi napravili mjesta za njega. Tako da nisu htjeli riskirati da se ozljedim. To je toliko jednostavno. To je dio ovog nogometnog biznisa kojeg ljudi inače ne viđaju. Rekao sam Danielu da mi da to pismo. Nisam ga ni otvarao. Potrgao sam ga na dijelo i rekao sam mu da ga baci. Rekao sam da sam ja onaj koji odlučuje."

Di Maria je znao da njegov trener Alejandro Sabella možda neće htjeti riskirati, no otišao je do svog izbornika i jasno mu je rekao kako je spreman pomoći ekipi na bilo koji način kako bi zajedno ispunili isti san, a to je da Argentina postane prvak.

 "Rekao sam mu da ako budem ja igrao, igrat ću ja, a ako netko bude drugi igrao, onda je to netko drugi i to je to. Samo želim osvojiti Svjetsko Prvenstvo. Ako se za mene odlučite, onda ću igrati do kraja."

Na kraju di Maria nije igrao niti minute u porazu svoje države od Njemačke (pogodak Maria Gotzea u produžecima), a Enzo perez je igrao na njegovoj poziciji.

Ubrzo nakon tog, igrač koji je pomogao Madridu osvojiti deseti trofej najelitnijeg nogometnog natjecanja na svijetu, prodan je u Manchester United za 59 milijuna funti, gdje je proveo tek jednu sezonu prije nego je 2015. godine prodan u PSG.

Objavi komentar

0 Primjedbe