Zinedine Zidane: "Mi smo Real Madrid i uvijek želimo više"


Zidane se pojavio na press konferenciji uoči finalnog ogleda u Ligi Prvaka protiv Liverpoola. U Realu Madridu je trener otvorio intervju za "Dane otvorenih vrata za medije".

 "Ne znam koliko glad ima naš rival, ali mogu vam reći da mi uvijek imamo isti entuzijazam jer to ovaj klub uvijek ima. Nitko nam ne može reći da smo manje gladni u pogledu osvajanja trofeja od ostalih. Mi smo Real Madrid i ovaj klub ima ono što treba imati. Mi uvijek želimo više i dat ćemo sve od sebe kako bi to napravili na najbolji mogući način."

 "Mi imamo ogromnu iluziju. Kako mi možete reći da smo manje gladni od naših rivala?! To ne postoji. Oni će nas ubiti i mi to znamo. Imali smo odličnu sezonu i u svakom trenutku možemo upasti u poteškoće. Tu nema iznenađenje i obje momčadi jedna drugu poznaju jako dobro."

LIVERPOOL
 "To je dobra ekipa, oni su došli do finala jer to zaslužuju, baš kao i mi. Moramo se dobro pripremiti za utakmicu, uočiti nedostatke kod protivnika, te ih pokušati ozlijediti. To je utakmica koja se igra izvan našeg doma, ali i izvan doma našeg protivnika. Spremni smo i ovdje se ne radi o tom iskustvu kojeg imamo više. To je utakmica u kojoj moramo pokazati da želimo pobijediti."

 "To je finale. I mi i oni želimo pobijediti. To što smo prošlogodišnji osvajači ne znači ništa, kao ni to što oni nisu do finala došli već 11 godina. Želimo gledati dobru nogometnu utakmicu i dat ćemo sve od sebe."

KOMPLICIRAN PUT DO FINALA
 "Uvijek je isto. Dolazak do finala je uvijek nevjerojatan jer je uvijek jako težak. Osvojiti posljednja dva trofeja Lige Prvaka je spektakularan osjećaj, ali mučili smo se. U nokaut rundi smo igrali s najboljim ekipama u Europi i to je važno za prepoznati i cijeniti, a možda još i više zbog svih poteškoća koje smo imali tokom sezone."

 "Mi smo u finalu i preostaje nam još 4 dana da se dobro pripremimo. Najteža stvar je doći do finala. Ova godina je bila izuzetno komplicirana i pobjede u gostima nisu previše značile. No ova ekipa nikada neće spustiti svoj gard."

KOSTIM
 "17 ili 18 godina proveo sam kao igrač, s mnogo trenera i s jako puno igrača koji su imali veliki ego. Ja jako dobro znam kako sve to funkcionira u glavi igrača i to je jako važno za mene, ali to nije jedina stvar. Ne pobjeđuje se samo zbog toga. Mnogo se posla i psihologije ulaže u to. Govorite kako nisam najbolji trener u pogledu taktike, no ja imam nadu i strast i to za mene jako puno znači. To je mnogo lakše za svakog igrača. Znate koje su moje dobre i koje su moje loše strane. No ja posjedujem strast prema nogometu."

 "S vremena na vrijeme me zaboli glava, ali tako funkcionira život trenera. Ljudi na klupi su isto tako jako važni. Onaj koji ne starta ne smije razmišljati na način da on ne igra jer on s svojim ulaskom može promijeniti utakmicu i biti najbolji. Ja želim da svi budu uključeni. zato ja ne govorim tko će igrati jer s tim ubijate nogometaša."

POHVALE ZA CRISTIANA RONALDA
 "Igrači prolaze kroz komplicirane periode, no kada on ne zabije, on nije nervozan. On zna da će u sljedećoj utakmici zabiti dva ili tri pogotka. To se dogodilo ove godine i to je dokaz da je najbolji. Postoje igrači koje pritisak može uvelike koštati, ali postoje i oni drugi koji se s njim nose bez problema. On je jedan od njih. Što ga više kritizirate, budite oprezniji. Ja sam mirne prirode i u svakom slučaju je bolje imati Cristiana Ronalda na svojoj strani jer je on najbolji i to pokazuje svake godine. On će imati veliku važnost u ovoj utakmici jer je najbolji."

 "Znam kako svlačionice funkcioniraju i ako on nije složna tada se ništa neće dogoditi, možda možete ponekad osvojiti nešto, ali morate uvijek imati jedinstvenu i stabilnu svlačionicu. Oni rade jako dobro i s talentom kojeg imaju to je sasvim dovoljno. Bez rada ne možete previše tog osvojiti. Oni imaju talent i rade. Nije jednostavno jer oni igraju svoje treće uzastopno finale. Ja imam grupu nevjerojatnih igrača. Kada sam bio igrač ja nisam poznavao najbolje situaciju da budem na klupi i to je vjerojatno teško."

VEZA IZMEĐU CRISTIANA RONALDA I KARIMA BENZEME
 "Nisam siguran kako bi to opisao, ali vjerujem da se ovakve stvari ne događaju često. Postoje veliki igrači koji se ne mogu povezati, ali njih dvojica mogu. Kada grupa radi i kada se dobro povezuje, tada sve izgleda odlično. Sav posao kojeg radimo tokom tjedna je zbog te povezanosti."

BALE
 "On je jako dobro. zabio je puno golova, iako nije imao neki kontinuitet, no na treningu se pokazao jako dobro. U posljednjoj utakmici svoj dio posla obavio je jako dobro. On je zabio golove i napravio je dobre stvari."

BBC
 "Ja sam s njima svakog dana i svatko od njih mora dobiti priliku jer ako ne pošaljete poruku da su svi važni, tada ništa drugo nije toliko važno. BBC je daleko najbolji. To su pokazali već nekoliko puta, ali najvažniji je svakodnevni rad. Sve ideje koje prenosim grupi moraju se podudarati s mojim ponašanjem. BBC je igrao u Barceloni. Sada smo svi spremni i to je najvažnija stvar."

POSTAVA
 "To vam neću reći. Vidjet ćete. Neki od njih neće igrati i to se neće promijeniti. To je najteža stvar - doći do finala i znati da se nećete promijeniti."

NJEGOV BALANS KAO TRENERA
 "Mi smo zajedno gotovo tri godine. Ne postoji specifičan trenutak i ako moram nešto izdvojiti to je naš svakodnevni rad. Vidite kako radimo, iako smo imali poteškoća. Mi imamo entuzijazam i želju da uvijek radimo dobro."

POZITIVNO RAZMIŠLJANJE
 "Ja sam uvijek pozitivan. To je ono što su me naučili moji roditelji. Ako razmišljate o padovima, onda sigurno nećete uspjeti. Uvijek morate razmišljati pozitivno."

KLOPP
 "On je odličan trener. To je pokazao u Dortmundu, a i ovdje sve što radi s Liverpoolom je od velikog značaja. Imam veliki respekt prema njemu i on je trenerski ekspert."

HOĆE LI OVA SEZONA BITI UPROPAŠTENA AKO SE NE POBIJEDI U FINALU?
 "Ne postoji neuspjeh. Ako postoji neuspjeh, onda je to moj, a ja sam to rekao nakon ispadanja iz Copa del Reya jer smo za prolazak igrali na domaćem terenu i tada smo bili izbačeni. Bilo je to vrlo teško. Ostalo je beznačajno. Real Madrid uvijek želi sve osvojiti, ali to ne možete uvijek napraviti. Važna stvar je uložiti želju, a ako to napravite, tada neuspjeh ne postoji. Da bi u životu napredovali s vremena na vrijeme morate i pasti."

Objavi komentar

0 Primjedbe