Zinedine Zidane: "Cristiano je 120% spreman za finale"


Zinedine Zidane se danas posljednji put obratio medijima u ovoj sezoni La Lige kako bi analizirao sutrašnji meč s Villarrealom u gostima.

Imate sve na raspolaganju?
"Ja sam presretan što su svi spremni. Oni to zaslužuju. Neki su imali problema tijekom cijele sezone, a sada su spremni za sutrašnju utakmicu i finale. Dobro je imati 24 igrača na raspolaganju. Neki će sutra biti izostavljeni. Momčad je dobro radila ovaj tjedan, a nekima sam već rekao da neće igrati sutra."

Juanfran je pjevao i rugao se Realu nakon finala Europa lige?
"Prvo, želim čestitiati Atletico Madridu na njihovom postignuću. Oni su to zaslužili. Što se tiče Juanfrana, on se vjerojatno šalio i sviđa mi se to."

Novi predsjednik španjolskog nogometnog saveza?
"Moram čestitati i novom predsjedniku te ga pozdraviti. Želimo da radi dobro na novoj funkciji."

Posljednji ispit pred finale?
"Mislim da niste u pravu. Villarreal i Liverpool igraju potpuno različit nogomet. Villarreal više ima loptu u svojim nogama, što nije slučaj kod Liverpoola. Za nas je najvažnije da odigramo dobru utakmicu. Onda ćemo imati tjedan dana da se pripremimo za finale."

La Liga?
"Nismo zadovoljni s prvim djelom sezone, no mislim da ne bi osvojili ligu ni da smo igrali kao prošle sezone jer je Barcelona imala sjajnu sezonu. Moramo im čestitati."

Griezmann u Barceloni?
"Ne znam hoće li ga kupiti ili ne. Vidjeti ćemo što će se dogoditi, no to nije moj problem i ne zanima me."

Kako se osjećate?
"Imali smo jako dobar tjedan. Svi smo kao jedan i spremni smo za finale, po prvi put cijela ekipa trenira zajedno. Važno je da dobro završimo sezonu u La Ligi pa ćemo se onda okrenuti finalu Lige prvaka."

Je li ovo izgubljena sezona za igrače koji su igrali manje?
"Ne, upravo suprotno. Neki igraju manje ove sezone, ali oni treniraju s nama i značajno su napredovali. Svi su igrali, ali svatko želi više. Ovo je vrlo pozitivna godina za njih, oni su mladi i vidjeti ćemo kako će igrati iduće sezone. Iduće sezone će oni igrati 20 do 25 utakmica."

Nećete riskirati s Carvajalom i Ronaldom prije finala?
"Vidjeti ćemo sutra, važno je da oni ne razmišljaju o lošim stvarima, tj. ozljedama. One su isto tako dio nogometa. Moramo igrati dobro sutra i dobro se pripremiti na današnjem treningu."

Messi je rekao da će za Barcelonu biti strašno ako Neymar ode u Madrid?
"Ne želim o igraču koji nije moj. Imamo deset dana do kraja sezone, sutrašnju utakmicu i finale. Nakon toga ćemo pričati o Neymaru."

Je li Cristiano 150% spreman?
"Mislim da je na 120%. Trenirao je normalno i spreman je za sutra."

Bale u startnih 11 protiv Liverpoola?
"Nitko ne sumnja u Balea, vidjeti ćemo hoće li igrati. Najvažnije za mene je da su svi spremni. Ne mogu vam reći tko će igrati."

Benzema ne ide na Svjetsko prvenstvo?
"Ništa se nije promijenilo i već sam govorio o tome. On mora biti usredotočen na svoj klub. Ne bojim se da će ga to dekoncentrirati."

Bale?
"Bale je jako dobro i kada igra zabija golove. On je fizički spreman i više me muči koga ću ostaviti na klupi."

Kako upravljate cijelom ekipom?
"Vrlo sam sretan što mogu računati na sve igrače i što nitko nije ozlijeđen ili ne može igrati. Najbolja stvar za mene je da su svi na raspolaganju. Tijekom sezone smo imali loše trenutke u određenim trenucima, ali na kraju u finale idemo bez ozlijeđenih igrača. Ipak, kada nemam sve igrače na raspolaganju, puno lakše sastavim prvih 11."

Objavi komentar

0 Primjedbe