Zidane: "Znamo da u finalu nema favorita"


Zinedine Zidane se isto tako pojavio na press konferenciji prije sutrašnje utakmice protiv Liverpoola, evo što on kaže:

Igrate treće uzastopno finale, u čemu je ključ?
"Tu ima puno posla, puno talenta, ali najviše puno posla. Nije lako ući u finale. Sretni smo što smo ovdje."

Niti jedan trener nije osvojio tri uzastopna naslove Lige prvaka?
"Mogu reći da je to jako lijepo, jer na živim za to, to je moja strast. Uvijek sam se volio natjecati. No, iza toga stoji jako puno posla, ne samo mog. Volim se natjecati s drugima i raditi u Real Madridu."

Ronaldo?
"Izgleda mi jako dobro. Neće nam smetati ako je spreman 149%, a ne 150%. Sutra igra posljednju utakmicu u sezoni i živi za nju."

Što igrači s klupe misle o svemu ovome?
"Kao što je Isco rekao, ja radim težak posao i moram donositi takve odluke. Neki će igrati, a neki ostati na klupi. Igrač može biti razočaran, ali mi smo svi kao jedan i svi se borimo za jedan cilj. Mi smo dobar tim. Uvijek će biti igrača koji moraju ostati na klupi, ali oni nam mogu pomoći svojim ulaskom u igru."

Finale?
"Sretni smo što ćemo proživjeti još jedno finale Lige prvaka. Neki žive za ovaj trenutak i mi ga moramo dobro proživjeti. Moramo to iskoristiti. Ovo je život, ljudi su ovdje prepuni emocija. Postoji pritisak prije finala, ali tada je još ljepše raditi."

Favoriti?
"Ovdje nema favorita i mi to znamo. Ovo je finale i imamo iste šanse kao i Liverpool, 50-50%, kao i u svakom finalu. Morati ćemo odigrati sjajnu utakmicu kako bi pobijedili. Nitko nije favorit."

Klopp?
"Kao igrač, ja sam bio malo bolji od njega, ali on nije bio loš. Poštujem ga kao trenera, ima puno iskustva i napravio je veliku karijeru. Ne mogu vam reći da smo nas dvojica slični, jer svi smo različiti."

Osjećate li se vrijednim?
"Da, zašto ne? Dobro, ponekad ne (smijeh). Najvažnije je dobro raditi i dati sve od sebe na terenu. Nakon toga posljedice nisu važne. Zadovoljan sam kada dajemo sve od sebe. Ako je protivnik bolji, to ne možemo kontrolirati. Rekao sam svojim igračima da uvijek daju sve od sebe."

Mislite li da vas Klopp može nadmudriti?
"Ne znam što da vam odgovorim. Nogomet je vrlo jednostavan. Na terenu su dvije momčadi, a vi morate znati kako vam protivnik može naštetiti. Uvijek postoje teški trenuci. Ali mi ćemo pokušati da sutra bude što manje takvih trenutaka."

Imate li glavobolje?
"Da, nikako se ne mogu odlučiti za prvih 11. To je najgori dio trenerskog posla, a pogotovo u finalu. Postoje igrači koji neće sigurno biti na klupi, a postoje i oni koji nikako neće igrati sutra. Oni to znaju i ja preuzimam odgovornost."

Objavi komentar

0 Primjedbe