Zidane: "Dati ćemo sve od sebe da sutra pobijedimo Barcelonu"


Zinedine Zidane se obratio medijima uoči sutrašnje utakmice protiv Barcelone koja je na rasporedu u 20:45 sati. Evo što je rekao:

"Mi smo dobro i idemo u Barcelonu nakon dobrog rezultata u Ligi prvaka. Odmorili smo se nakon Bayerna i spremni smo za sutrašnju utakmicu."

"Ovo je utakmica u kojoj idemo po tri boda. Ishod neće utjecati na poziciju na tablici, ali mi moramo odigrati dobru utakmicu i dati sve od sebe da pobijedimo. Igrati ćemo kao i uvijek. Ako netko ima problema, neće igrati jer imamo puno igrača koji mogu zamijeniti ozlijeđene. Varane i Isco će putovati s nama, a sutra ću tek odlučiti hoće li igrati."

Ramos?
"On predstavlja puno toga u ovoj ekipi zbog onoga što radi na terenu. Tu je već nekoliko godina i naš je kapetan i vođa. Važan je za sve nas i on je taj koji može motivirati suigrače. Drago mi je što sam svaki dan sa osobom poput Sergija. Čak sam i igrao s njim jednu sezonu."

Iniesta?
"Kao što sam rekao neki dan, on je igrač kojem se divim. Svi znamo što on predstavlja kao osoba. Sutra ću mu čestitati i zaželjeti sreću u nastavku karijere."

Suđenje?
"Ne želim o tome. Zaslužili smo biti u finalu Lige prvaka jer radimo jako dobro od početka sezone. Imali smo poteškoća, ali smo sve pobijedili. A što god da ja kažem o sucima, ova situacija se neće promijeniti. Najvažnije je da se cijeni naš uspjeh. Moramo se boriti i trčati na terenu. To smo radili protiv svakog u Ligi prvaka."

Strah od ozljeda?
"Nema toga. Ne razmišljam o tome nego o sutrašnjoj utakmici. Moramo igrati kao i uvijek i dati sve od sebe. Onaj tko nije na 100% neće igrati."

Pasillo?
"Oni nama to nisu priredili, a mi, uz dužno poštovanje, nećemo to napraviti njima. Poštujemo njihov uspjeh u ligi, to je najteže za mene. Čestitam im i poštujem ih. Ja sam odlučio da neće biti pasilla, a ne klub. Ne kršimo tradiciju, oni su to prvi napravili."

"Ja sam donio takvu odluku. Nakon što smo osvojili Svjetsko prvenstvo, oni nama nisu priredili pasillo na Bernabeuu. Neki govore da to nisu napravili jer ne igraju na tom prvenstvu, ali to je laž jer morate osvojiti Ligu prvaka kako bi izborili Svjetsko klupsko prvenstvo, a oni su igrali u Ligi prvaka."

Je li pasillo znak poštovanja ili ismijavanja?
"Ništa od toga. Ne želim mijenjati tradiciju. Tradicija je postojala, ali ju je Barcelona nedavno prekršila. Ne možete reći da smo mi to prvi napravili."

VAR?
"Siguran sam da ćemo sve manje pričati o sucima. VAR će biti iduće sezone u ligi i pomoći će svima. Moramo ga prihvatiti. Postoje stvari koje ne bih htio, ali to se mene ne pita."

Hoće li sezona biti neuspješna ako ne osvojite Ligu prvaka?
"Ne bi to bila dobra sezona, posebno zbog La Lige. Na kraju sezone igramo dobro, pa ne možete reći da je ova sezona neuspješna."

Završnica sezone?
"Imamo još četiri utakmice i pokušati ćemo ih odigrati na najbolji mogući način. Moramo se pripremiti za finale Lige prvaka, a to ćemo napraviti tako što ćemo dobro igrati u ligi."

Camp Nou?
"Ovo je samo još jedna utakmica, ali protiv Barcelone sigurno imamo više motivacije. Imamo dobre rezultate u zadnje vrijeme tamo, ali situacija se može promijeniti. Želimo odigrati dobru utakmicu i pobijediti.

Benzema i Navas?
"Oni imaju veliku osobnost i ne obaziru se na kritike. Za mene, veliki igrači čine razliku u velikim utakmicama. Igrali su jako dobro u polufinalu protiv Bayerna. Imali su uspone i padove tijekom sezone, ali su pokazali da u ključnim trenucima ekipa može računati na njih."

Objavi komentar

0 Primjedbe