Sergio Ramos: "Za razliku od prije nekoliko sezona u svlačionici sada vlada timski duh"


Sergio Ramos je također dao izjavu za službenu stranicu Real Madrida povodom otvorenog dana za medije, a evo što je kapetan rekao:

"Imamo priliku obraniti naslov Lige prvaka. Nismo lako došli do finala, morali smo dati puno toga kako bi došli tu. Sada moramo uživati i nadati se da ćemo pobijediti. Osvojili smo puno toga, pa mnogi smatraju da je to jednostavno. No, u mojih prvih sedam ili osam sezona nismo bili uspješni u Ligi prvaka. Sada imamo pobjednički tim i moramo to iskoristiti."

"Imali smo raznih ekipa ovdje, a u svakoj je bilo svađa i nesuglasica. Sada u svlačionici vlada timski duh. To je sjajan osjećaj. Prije je svlačionica bila jako podijeljena. Sada se svi slažemo jako dobro i ne računaju se pojedinci nego cijeli tim. Ako pobjeđuje tim, pobjeđujemo i mi pojedinci."

"Podići trofej Lige prvaka je povijesni trenutak. Ima trenutaka kada ne možete pobijediti, ali kada pobijedite to je nevjerojatan osjećaj."

"Pohvale vas nikada ne rastuže, ali ni kritike vas ne unište. Nas su puno kritizirali pa smo izbacili jake protivnike. Nije slučajnost da je Real Madrid u novom finalu."

"Real Madrid nikada nije prestao vjerovati da može osvojiti Ligu prvaka. Sada idemo po obranu naslova i treću uzastopnu titulu."

"Trebalo mi je osam godina da s Madridom dođem do prvog finala Lige prvaka. Sada smo mi povijesni tim. Imamo priliku osvojiti četvrtu Ligu prvaka u zadnjih pet godina."

"Kada sam stigao u Madrid, mijenjalo se puno trenera i predsjednika. Sada su se stvari malo stabilizirale. U svlačionici nema pojedinaca, svi smo jedan. Mi smo jedna velika obitelj."

Objavi komentar

0 Primjedbe