"Real Madrid će to primjetiti i uništiti Liverpool"


Nakon što je Chelsea došao do pobjede protiv Liverpoola prošlog vikenda, pojavile su se velike analize Kloppove momčadi i izgleda kako oni i ne kotiraju najbolje u taktičkom pogledu kako se to mislilo ranije.

Koliko bi zapravo bilo čudno da momčad Jurgena Kloppa ostane bez pare koja joj pomaže da protutnji kraj svi ostalih ekipa?!

Troše se u enormnim količinama, a baš tu iza ugla čeka ih Real Madrid.

Pat Nevin (bivši igrač Chelseaja i Evertona) nakon što je njegova bivša momčad pobijedila Liverpool s 1:0, jasno je ukazao na neke stvari koje Liverpool ne radi dobro, koje "Redsi" nemaju i onda je najavio kako će to Real Madrid uvelike znati iskoristiti.

Najviše se bazirao na umor igrača jer Liverpool nema toliko širok kadar u ekipi da rotira igrače i da svi igraju istim tempom...

Umor će ih definitivno stići prije utakmice protiv Madrida jer već sada se na nekim igračima može osjetiti kako su pali u trkačkom pogledu.

 "Činjenica je takva da ako i sada stanu, ja ću im aplaudirati jer sam smatrao da će stati još prije nekoliko mjeseci. Jer govorili smo to svaki put iznova i iznova, to nije momčad s velikim kadrom da igra takav način nogometa."

Nakon toga se osvrnuo na taktiku Chelsea-ja na koju Liverpool jednostavno nije imao kvalitetan odgovor:

 "Liverpool nije imao apsolutno nikakvo rješenje. Real Madrid će to učiti. Pod 'A' - bit će tu svakako malo umora, pod 'B' - možda su malo stali sada na utakmici protiv Chelsea-ja, ali ja ne mislim da je to istina, te pod 'C' - baš to što smo gledali je način na koji možete zaustaviti Liverpool."

Objavi komentar

0 Primjedbe