Cristiano Ronaldo: "Liverpool me podsjeća na nas"


Portugalac nije bio lažno skroman, a pohvalio je i rivale u finalu Ligi prvaka.

Cristiano Ronaldo uporedio je Liverpool sa svojom ekipom od prije nekoliko godina, istakavši u prvi plan trio Salah - Firmino - Mane, ali i sebe.

Madriđani će se za titulu boriti u finalu upravo protiv Liverpoola.

"Podsjećaju me na Real od prije nekoliko godina, sa tri brza igrača u napadu. Oni su u finale došli zasluženo, imam veliki respekt prema Liverpoolu, ali mislim da smo mi bolji", kazao je Ronaldo, prenosi Indipendent.

"Treba da shvatimo da se nalazimo u historijskom trenutku kada treba da pokažemo naše iskustvo u ovakvim situacijama", nastavlja fudbaler kraljevskog kluba.

"Bitno je da napravimo historiju, a ne ko će postići pogodak. Obožavam Ligu šampiona jer da biste je osvojili morate da pobijedite najbolje timove na kontinentu i uvijek se dešava nešto uzbudljivo", stavlja Portugalac tim ispred sebe, ali ne propušta da podseti:

"Imao sam sjajnu sezonu u ovom takmičenju i to će mi biti samo motiv više u subotu."

Finale Lige šampiona se igra u subotu, 26. maja u Kijevu.

Objavi komentar

0 Primjedbe