Zinedine Zidane: "Ovaj dvomeč nema nikakve veze s rezultatom iz Cardiffa"



Zinedine Zidane pojavio se u sobi za novinare na stadionu Juventus dan prije prve utakmice četvrtfinala Lige prvaka. Trener je govorio: "Mi ćemo pokušati odigrati dobar meč, to je ono što znamo i spremni smo za to. Nema veze s onim što se desilo prije deset mjeseci. Moramo misliti samo o ovom dvomeču i sutra odigrati sjajnu utakmicu."

"To je još jedan dvomeč, mi se moramo dobro pripremiti. Sutra će nam biti važna utakmica. Igra je sasvim drugačija od finala iz Cardiffa. Nismo različiti, jer su više ili manje isti igrači, ali od tada naša sezona nije bila dobra kao što smo očekivali. Oporavljamo sve igrače, osim Nachoa, i dobro ih je ponovo dobiti." 

Rival? "Važno je što ovaj Juventus radi. To je vrlo kompletan tim i moramo poštovati sve njihove linije. Osim toga, njihova DNK vrlo je slična Real Madridu." 

Karijera u Juventusu? "U Juventusu sam naučio mnoge stvari kao osoba i kao nogometaš. Pozdravili su me kao obitelj i dobro se sjećam toga. Sada sam u drugom dijelu i samo razmišljam o utakmici s Real Madridom."

Objavi komentar

0 Primjedbe