Zinedine Zidane: "Cristianov gol je jedan od najljepših u povijesti"



Nakon pobjede svoje momčadi, Zinedine Zidane pojavio se u medijskoj sobi na stadionu Juventus. Trener Real Madrida započeo je razgovorom o spektakularnom golu Cristiana Ronalda: "To je jedan od najljepših golova u povijesti nogometa. Ja sam trener Real Madrida, ali ja sam i nogometni navijač. Kad vidim nešto takvo, prirodno je da stavite ruke na glavu. Oduševljen sam zbog njega. On je jedinstveni igrač jer je sposoban za takve stvari."

Reakcija Zinedinea Zidanea kod postignutog gola Cristiana Ronalda.




"Sretan sam zbog  Cristiana Ronalda i rado ćemo ga imati u našem timu. Bio je to spektakularan gol. Domaći navijači su pozdravili Cristiana na stadionu Juventus i to je velika gesta. Oni su bili iza i nastavili su navijajući za svoj tim. Takva se stvar ne događa često."

Golčina Cristiana Ronalda.



Usporedba s njegovim golom u Glasgowu: "Možete ih usporediti, ali moj gol je bio ljepši. Ovo je jedan od svježijih u mislima pa je više značajniji. To je sve o Cristianu Ronaldu. On radi stvari koje samo on može učiniti."

"Juventus je uživao u nekim dobrim čarolijama, ali smo se držali čvrsto, naš nastup je zaslužio ovakav rezultat. Pobjeda 3-0 protiv Juventusa ne događa se često." 


Isco? "Odigrao je sjajno i oduševljen sam, ima pravi lik i igrač je koji uvijek želi igrati, učinio je sjajan posao između redaka, a prvi je gol krenuo od njega. Jako sam zadovoljan s njim i ekipom u cjelini, sve do Isca, Cristiana i Marcela... To je timski napor i to je ono što trebate staviti u izvedbu kao što smo to učinili večeras. " 

Bale? "Nije se pojavio večeras, jer su drugi igrali i izvodio sam drugačiju ulogu za momčad. Gareth će dobiti priliku. Večeras nije igrao, ali imamo utakmicu u nedjelju i on mora biti spreman za to." 

Njegova budućnost? "Ja sam samo usredotočen na naš svakodnevni posao. Ne gledam u budućnost jer se svašta može dogoditi. Nikada ne možete reći šta će biti. Osjećam se jako kod kuće u Madridu. U ovom klubu sve zavisi od rezultata i sve dok ih isporučujem, ostat ću ovdje."

Objavi komentar

0 Primjedbe