Zidane: "Znali smo da se moramo potruditi, zaslužili smo prolaz"



U sobi za medije na Santiago Bernabeuu, Zinedine Zidane je nakon utakmice protiv Juventusa komentirao prolazak u polufinale: "Bila je ovo čudna utakmica, nismo očekivali da ćemo primiti pogodak u prvoj minuti. Kada se to dogodi, tada glave padnu, a protivnik dobije vjetar u leđa. Oni su utakmici pristupili na pravi način, a mi nismo. Imali smo problema kod kontroliranja utakmice."

 "Znao sam da nam neće biti lako, ali nisam očekivao da ćemo primiti pogodak u prvoj minuti. Znali smo da se moramo potruditi protiv teškog protivnika, koji je odradio odličan nastup i koji nas je pritisnuo visoko na terenu. Nisam nas vidio kako ispadamo jer sam pozitivna osoba. Rekao sam igračima da ćemo imati problema, da će biti zeznuto."

CRISTIANOV PENAL

 "Bio je to penal, rekli su mi da je bio penal. Nisam ga vidio. Sudac ga je dosudio i to ne možemo promijeniti, ali mislim da je bio penal. Cristiano je navikao na takve situacije. On ne osjeća pritisak. Zabio je penal i mi smo prošli dalje."

 "Nije ništa ostalo za reći. U polufinalu smo i ja sam sretan zbog toga. Oni su igrali dobro, a mi smo bili tek prosječni, razlika je u tom što smo mi nastavili vjerovati do kraja. Zaslužili smo prolazak u polufinale kroz ove dvije utakmice i zadovoljni smo zbog toga."

ŽDRIJEB

 "Od njih se očekivalo da će zabiti u prvoj utakmici, ali nisu. Imali smo prilike da zabijemo pregršt golova večeras. Tako to ide u nogometu. Liga Prvaka je vrhunsko natjecanje i ne možete ući u niti jednu utakmicu s mislima da ćete sigurno pobijediti jer pogledajte što vam se može na kraju dogoditi."

 "Imali smo prilike da zabijemo još golova, posebice u prvom poluvremenu. Mi smo vjerovali da ćemo na kraju zabiti jer imamo igrače koji mogu postići pogodak bilo kada."

PROMJENE NA POLUVREMENU

 "Morali smo nešto promijeniti. Nisam bio zadovoljan s načinom na koji smo se postavili. Ovo nije bilo djelo kažnjavanja Balea i Casemira. Promijenili smo način igre kada smo uveli Asensija i Lucasa koji su nam dali puno energije i to smo morali napraviti."

KEYLOR NAVAS

 "Ne smijemo pokazivati prstom u bilo koga. Svi smo krivi za pogodak jer smo u ovom zajedno."

GUARDIOLINI KOMENTARI

 "Neću odgovarati na njih. Bilo ej to iz prošle godine, mi smo prošli dalje i osvojili smo Ligu Prvaka. Suci imaju težak posao i ne smijemo komentirati suđenje. I ja sam imao priliku kritizirati ih, pa to nisam napravio. Ovo večeras je bio penal i mi smo prošli dalje."

ISKLJUČENJE BUFFONA

 "Mislim da on nije zaslužio otići na ovaj način, no sada nema povratka nazad. Ono što se dogodilo na kraju utakmice neće ni malo promijeniti ono što je on napravio za nogomet. On je čaroban igrač i ovo vjerojatno nije njegova posljednja utakmica u Ligi Prvaka."

Objavi komentar

0 Primjedbe