Zidane: "Bayern je još jedan povijesni klub i želimo odigrati sjajno utakmicu"



Zinedine Zidane je na press konferenciji analizirao sutrašnji ogled s Bayernom na Allianz Areni:

Psihološko stanje ekipe? "Pa, psihički smo spremni za utakmicu. Želimo odigrati sjajnu partiju. Svi igrači žive za utakmice poput ove."

Heynckes? "Imam veliko poštovanje prema njemu. Puno toga je učinio kao trener, u Madridu, Bayernu... Imam samo riječi hvale za tog čovjeka. Sviđa mi se njegov stil. Ovo će biti jako lijepa utakmica."

Favoriti? "Nema favorita. Ovo je polufinale i razlikuje se od one utakmice iz prošle sezone. Mi samo želimo odigrati dobro ovo polufinale i spremni smo za to. Znamo da će biti teško, ali nogomet je takav."

Nitko vas do sada nije izbacio iz Lige prvaka? "To je DNK ovog kluba, svi ovdje razmišljamo samo o pobjedi. Real je uvijek igrao dobro protiv velikih ekipa. Sutra nas očekuje još jedan težak dvoboj."

Benzema? "Ja ću do kraja braniti svoje igrače, jer oni su ti koji me usrećuju svakog dana na treninzima. Moji igrači se uvijek bore i trče za klub i ja ću ih braniti u svakoj prilici."

Povratak Ramosa? "On je naš vođa i kapetan. Vrlo je važan za nas i bolje je za momčad kada Sergio igra."

Ronaldo? "Znamo kolika je njegova važnost, nadam se da će biti raspoložen sutra."

Važnost Lige prvaka? "Mislim da ne bi trebali razmišljati o finalu nego o ovoj utakmici i ovom suparniku. Mi moramo biti na 150% u svakoj utakmici."

Naučili ste lekciju nakon Juventusa? "Nismo imali što za naučiti, ovo je nogomet. Mi smo ekipa koja je prošla dalje i ta utakmica je sada iza nas. Razgovarao sam sa svojim pomoćnicima i igračima u vezi te utakmice, ali najvažnije je da se fokusiramo na budućnost."

Neki govore da ste se usra*i u gaće od Bayerna? "Haha, nismo se usra*i u gaće. Ne volimo to raditi, volimo igrati ovakve utakmice."

James? "Nisam htio da ode, no htio je igrati više i shvaćam ga. Nikada nisam imao problema s Jamesom. Jedino što mu je nedostajalo je veća minutaža. On nije jedini koji je to htio. Isto se događalo i s ostalim igračima koji su bili na klupi, a to je najteža stvar za trenere. On će biti motiviran sutra jer će se htjeti pokazati bivšem treneru. James je izvrstan igrač, ali sutra smo na suprotnim stranama."

Razlika između La Lige i Lige prvaka? "Ovo je rijetka i komplicirana sezona za nas. Na ligu morate biti fokusirani svaka tri dana, a mi to nismo bili, pogotovo na početku. Također, protivnici su imali sjajnu sezonu, Barcelona prije svih. Nismo počeli dobro i ostala nam je samo Liga prvaka. Mi smo u dobroj formi, ali imamo veliku ekipu ispred nas."

Objavi komentar

0 Primjedbe