Raphael Varane: "Juventus će napadati i bit će zahtjevna utakmica"



Raphael Varane je prisustvovao u sobi za novinare u Ciudad Real Madridu uoči sutrašnje uzvratne utakmice četvrtfinala Lige prvaka protiv Juventusa na Santiago Bernabeu (20:45 sati):
"Sutra će biti teška utakmica protiv velikog tima. Juventus je izvrstan klub. U nogometu je sve moguće tako da će izaći, pokušati napadati i pobijediti. Bit će zahtjevna utakmica protiv protivnika koji će se boriti do kraja. Mi nećemo izaći da igramo na 0-0, mi ćemo igrati naš nogomet kao i uvijek pokušati pobijediti. Znamo da će to biti zahtjevna utakmica."

"Otkad sam stigao malo sam se promijenio, poboljšao sam se u mnogim aspektima igre, imam više iskustva i svake se sezone pokušavam poboljšati. Ja sam potpuni igrač. Uvijek pokušavam naučiti od svojih suigrača, od utakmica i pogrešaka." 

Ozljeda koljena? "Već dugo godina govorim o koljenu, što je dobro za sada, ozljeda mi je spriječila da dobro obavljam posao, danas sam bolje, imam loše iskustvo i znam kako trenirati. Ja sam igrač visok preko 1,90 i brz sam, i to zahtijeva poseban posao da se dobro osjećam, nadam se da ću nastaviti ovako, jer je moja igra fizička važna."

Tko će zamijeniti Ramosa? "Stvarno ne znam tko će sutra igrati pored mene u obrani, morat ćete pitati trenera, iako ne znam hoće li odgovoriti. Casemiro? Ne znam hoće li igrati pored mene, ali dobro ga poznajem u ovoj poziciji jer je nekoliko puta igrao pored mene."

Treća uzastopna titula u Ligi prvaka? "Imamo puno iskustva u ovom natjecanju, ali moramo razmišljati o sutrašnjoj utakmici i onda ćemo znati da je teško osvojiti treću uzastopnu titulu, ali idemo korak po korak."

Cristiano? "Znamo što Cristiano donosi ovom timu. On je izvrstan golgeter, ali imamo povjerenje u cijeli naš tim. Iako je Cristiano nevjerojatan i jedinstven."

Vallejo? "Jesus je dobar igrač, nema iskustva u ovom natjecanju, ali ima kvalitetu i ono što sam vidio na treningu je dobro od njega, ima kvalitetu, vrlo je pažljiv i usredotočen i na toj je razini vrlo dobar. On ima povjerenje svih nas, vjerujemo u njegovu kvalitetu i ako mora igrati, dobro će to učiniti."

Higuaín? "On je izvrstan igrač koji sprječava koncentriranje štopera. Veoma je opasan, snažan je igrač koji samo misli o postizanju gola. I kao osobu dobro se sjećam Gonzala. Tijekom njegovog vremena sa Real Madridom uvijek je htio potaknuti igrače u svlačionici. Imam dobre uspomene na njega.

Dybala? "Dybala je važan igrač Juventusa. Unatoč činjenici da neće igrati, bilo koji drugi igrač će biti na istoj razini. Imaju vrlo dobru ekipu."

Buffon: "To je legenda, obilježio je razdoblje u nogometu i odlična je osoba. Ne znam da li će to biti njegova oproštajna utakmica."

Objavi komentar

0 Primjedbe