Kaka: "Moj odnos s Mourinhom bio je s poštovanjem, ali i kompliciran"



Šest sezona prošlo je od njegova odlaska iz Real Madrida i Kaka je se povukao iz profesionalnog nogometa, Brazilac nije izgubio priliku da isrpiča uspomene na svoje vrijeme u Španjolskoj i njegov teški odnos sa trenerom Joseom Mournhom.

Nakon četiri sezone na stadionu Santiago Bernabeu, Kaka nikada nije mogao nastupiti na razini koju je pokazao u Milanu gdje je osvojio Zlatnu loptu.

Brazilski bivši igrač priznaje da se nikada nije prilagodio životu u Realu i da je tamošnje vrijeme toliko komplicirano bilo.

"U 2009. godini prihvatio sam ponudu Real Madrida, ali sam bio potpuno u šoku, jer nisam mogao dati ono što sam dao Milanu, bio sam potpuno izgubljen", rekao je za UOL Esporte.

"Jose Mourinho je bio težak trener za mene i imali smo poštovanje, ali kompliciran odnos."

"Kada sam otišao iz Real Madrida, Mourinho je rekao da sam jedan od najvećih profesionalaca koje je trenirao, ali mi nije dao šansu da to pokažem na terenu."

Objavi komentar

0 Primjedbe