James: "Povratak u Real? Ne znam, sretan sam u Bayernu"



Kolumbijac insistira da je zadovoljan i sretan u Bayernu

Nakon utakmice protiv Real Madrida, James Rodriguez je izjavio da je sretan u klubu i da ne razmišlja o povratku u Real Madrid.

"Povratak u Madrid? Ne znam, niko ne zna šta se može desiti u budućnosti, ali ja sam trenutno u Bayernu. U dobroj sam fazi forme i dobro mi je ovdje, sretan sam, rekao je Rodriguez i nastavio:

"Real je imao čiste prilike i postigao golove, dok smo mi imali četiri ili pet prilika koje nismo uspjeli iskoristiti. Igrali smo dobro, ali je rezultat kakav jeste. U Madridu će biti teško, ali moramo pokušati okrenuti stvari u našu korist."

Real Madrid će na domaćem terenu dočekati ekipu Bayerna sa prednošću rezultatom 2:1, a Bavarci će pokušati da preokrenu rezultat u svoju korist.

Objavi komentar

0 Primjedbe