Igrač Real Madrida slučajno potvrdio veliki transfer: "To i Bog želi"



Igrač Real Madrida na posudbi u Flamengu, Vinicius Junior će uskoro napuniti 18 godina, kada bi se trebao pridružiti Zidaneovoj momčadi, a danas je "zapalio" društvene mreže svojom izjavom o Neymaru i Real Madridu: "To i Bog želi! Neymar i ja ćemo zajedno igrati u Real Madridu!"

Znamo da su njih dvojica jako veliki prijatelji i da je Vinicius Neymara posjećivao dok se ovaj oporavljao od ozljede u Brazilu.

Evo cijelog intervjua: "To i Bog želi. Neymar i ja ćemo igrati zajedno u Real Madridu. Bio bi to sjajan potez kluba. Moj je san igrati s Neymarom. On je moj nogometni idol i bio bih jako sretan kada bih mogao igrati s njim."

"Ronaldo? Cristiano je moja inspiracija. Divim mu se u zadnjih deset godina. Igra na jako visokoj razini i to nije samo do talenta. On jako puno radi i trudi se."

Objavi komentar

0 Primjedbe