Giorgio Chiellini: "Ramos je najbolji štoper na svijetu"



Štoper Juventusa, Giorgio Chiellini, danas je dao kratku izjavu za španjolske novine El Mundo gdje je govorio i o Real Madridu te njegovim igračima, a evo što je rekao:

"Ja volim biti branič. Svi žele biti poput Ronalda, Messija, Dybale..., to je normalno. Oni su ti koji izazivaju emocije kod ljudi. No, meni je zadovoljstvo boriti se s protivničkim napadačima. Problem je u tome što, kada pogriješite, vi ste izazvali tragediju i glavni ste krivac. Sergio Ramos je po meni najbolji branič na svijetu i on može igrati jako važne utakmice. Imam sreće što sam mogao pratiti Puyola i dosta sam toga naučio od njega."

"Mislim da ćemo u budućnosti u nogometu imati Europsku Superligu, koja će trajati 10, 20 ili 30 godina. Zamislite jedan vikend s utakmicama Juve-Real Madrid, City-Barcelona i Atletico-Liverpool. To bi bio najveći show na svijetu, možda veći i od Super Bowla. Šteta što neću biti dio toga."

"Messi ili CR7? Iskreno, nemoguće je reći tko je najbolji", završio je Talijan.

Objavi komentar

0 Primjedbe