Cristiano Ronaldo: "Zasluženo smo prošli dalje"



Cristiano Ronaldo je postigao odlučujući pogodak protiv Juventusa u četvrtfinalu. Evo što je najbolji igrač na svijetu rekao poslije utakmice:

 "Morali smo se mučiti kako bi naučili, a ovo će nam poslužiti kao dobra lekcija, nema sigurnih stvari u nogometu. Morate se boriti do samog kraja, a večeras je Real Madrid trebao zabiti više golova, no Buffon je bio briljantan, Juve je bio dobar, no mi smo zaslužili prolazak dalje. Kreirali smo prilike i u pogledu penala meni nije jasno zašto se oni žale jer je Benatia bio iza Lucasa. To je nogomet."

 "Nogomet je igra i sve je moguće. Nismo bili dobri i to moramo priznati. Zbog toga sada možemo učiti u budućnosti. Korak po korak i prošli smo u polufinale."

IGRA PRIJE PENALA

 "Gledajte, da nije bilo penala Lucas bi postigao pogodak. Bili su iza nas i to je bila njihova igra. Ja sam sretan i mi smo u polufinalu. Što se tiče penala, moje srce je jako tuklo, no pokušao sam ostati miran. Znao sam da će to biti odlučujući penal. Hvala Bogu zabio sam i prošli smo dalje."

CARVAJAL: "Danas moramo slaviti."

 "Nismo mislili da će utakmica tako ispasti, posebice ne kod 0:3. Liga Prvaka je puna teških utakmica, danas smo imali tešku utakmicu i sada možemo slaviti. Imali smo grešaka, nismo imali toliko prilika, trebali smo zabiti, ali nije tako ispalo... To je nogomet."

 "kada sam vidio situaciju, mislio sam da je to bio čist kontakt. Lucas je bio točno ispred gola i da ga Benatia nije srušio, on bi zabio. Cristiano u većini slučajeva zabija penale. On zabija golove za ekipu, što je ujedno i najvažnija stvar."

FAVORITI

 "Vidjeli smo to večeras s Barcelonom, bilo tko vas može izbaciti i večeras smo odigrali jako tešku utakmicu. Bio sam prilično uvjeren da prolazimo večeras, bilo to nakon 90 minuta ili nadoknade, ali bio sam siguran u prolazak. U ovoj fazi nema favorita. Sve četiri ekipe u ovoj fazi mogu na kraju osvojiti trofej, a mi smo svjesni tog da se moramo potruditi kako bi stigli do Kieva."

KROOS: "Ako se mene pita, bio je to čisti penal."

 "Svaki put kada ne uspiješ zabiti, za očekivati je da ćeš se namučiti. Ne mislim da je ovo bio loš nastup. Nakon što je Juventus prvi zabio pogodak, mi smo igrali dobro, te smo stvorili nekoliko prilika, no nažalost nismo uspjeli zabiti gol i to nam je otežalo. Nisam vidio incident s penalom, ali za mene je to bio penal."

Objavi komentar

0 Primjedbe