Cristiano Ronaldo mu poslao potpisani dres kao motivaciju da dođe u Real



Čim je dobio potpisani dres, odmah je to objavio na društvenim mrežama, te se Ronaldu zahvalio riječima: "Hvala šefe."

Marcus Rashford je sa svojim Unitedom stigao do trećeg finala u domaćim kupovima, a sve je to ispratio i Cristiano Ronaldo. Manchester United je preokrenuo rezultat protiv Tottenhama i tako se plasirao u finale. Ronaldo mu je zbog toga poslao dres s potpisom: "Za Marcusa, da nastavi sa dobrim poslom."

Takav poklon je uvelike razveselio mladog igrača, koji je ranije priznao da se uvelike divim peterostrukom osvajaču Ballon d'Or.


U jednom intervjuu za The Telegraph prošle godine, Rashford je ovako opisao Ronalda:

 "Volio sam ga gledati dok sam odrastao, gledao sam gotovo sve njegove utakmice."

 "On je vrhunski igrač, koji je osvojio mnogo stvari tokom svoje karijere, tako da kada on počne govoriti dobre stvari o tebi, to mora značiti nešto."

 "Pogledao sam sve njegove videozapise na YouTubeu, a prvu utakmicu koju sam uživo gledao... On je igrao u njoj. Bilo je to na Old Traffordu i uvijek ću se sjećati tog. Bila je 2003. godina, on je postigao hat-trick."

 "Ja sam tada bio jako mlad, imao sam tek 5 godina. On je bio omiljeni igrač i mog brata, zato sam vjerojatno odrastao gledajući njega i njegove utakmice."

Objavi komentar

0 Primjedbe