Zinedine Zidane: "Želim nastaviti u Real Madridu iduće sezone"



Zinedine Zidane razgovarao je s medijima u sobi za novinare u Real Madrid Cityju i govorio o subotnjoj utakmici protiv Las Palmas: "Moramo pokušati pobijediti, kao i uvijek. Znamo da Las Palmas ima tešku sezonu, ali su sposobni, moramo biti spremni i započeti snažno, igrati s intenzitetom i ritmom, bez razmišljanja o njihovom položaju u ligi, jer u Španjolskoj nema malih timova."

"Nakon međunarodnog odmora sutra moramo razmišljati o našem poslu, a igrači su igrali važne utakmice, a sad ćemo otići u Las Palmas uzbuđeni zbog igre, a ne razmišljamo o utakmici Lige prvaka u utorak. Naravno, imamo igru u Torinu u našim glavama."

Rotacija: "Isco i Ramos imaju problema i zato oni neće putovati, a oni koji putuju morat će se pripremiti jer je Las Palmas u nevolji i mogu odigrati odlično utakmicu. Cilj je nastaviti s onim što radimo i malo po malo, usredotočeni smo na ligu."

"Želim nastaviti u Real Madridu iduće sezone, volim nogomet i ono što radim i želim nastaviti, ali mi već znamo kakav je nogomet, a moja ideja je nastaviti što je dulje moguće. To je klub s visokim zahtjevima i znam gdje sam."

Isco: "Sretan sam zbog njegove izvedbe protiv Argentine, svatko ima pravo da govori šta god želi, ali to mi ne smeta, razgovarao sam s njim o njegovim problemima, nisam nepošten i on je važan igrač za nas. Dobro radi stvari, svaki puta kad igra, trudi se i daje sve što može, istina je da želi igrati više, ali isto tako i svi ostali, imam 25 igrača i morate odabrati svaki susret ko će igrati, uvijek će biti problema. Isco je u Real Madridu i on će ostati ovdje." 

Bale: "On je spreman igrati, odigrao je dva susreta s Velsom i sutra je spreman za igru." 

Stil treniranja: "Jako sam strastvena osoba kada je u pitanju moj posao. Volim nogomet i volim gledati svoje igrače. Oni se međusobno natječu, a ja im prenosim svoje znanje da budu bolji."

Objavi komentar

0 Primjedbe