Zinedine Zidane: "Trenutno smo treći, ali želimo završiti na drugom mjestu u La Ligi"



Zinedine Zidane se obratio medijima uoči sutrašnje utakmice protiv Girone (20:45 sati) na Santiago Bernabeuu, a mi Vam donosimo cijelu izjavu trenera:

Imali ste tjedan dana pauze od prošle utakmice? "Imali smo više vremena za treniranje i odmaranje. Igrači su imali dva dana slobodno."

Bi li se Neymar uklopio u vašu ekipu? "Svatko može reći što želi, on je sjajan igrač, ali nije u mojoj ekipi trenutno. Ja govorim samo o svojim igračima. On je igrač PSG-a i mi ne možemo razmišljati o njemu sada."

Hoće li on moći igrati uz BBC? "Ne znam. Dobar igrač može igrati bilo gdje i u bilo kojem klubu. Svi koji dolaze ovamo znaju gdje im je mjesto."

Bale je nesretan? "Ne! On je možda drugačiji od ostalih po ponašanju, ali nije tužan i nesretan. Sretan je što je u Real Madridu i zna koliko je važan za ovaj tim."

Juventus? "To je snažna ekipa, kao i prošle godine. Oni su jedan jako dobar natjecateljski tim i biti će nam jako teško. Šanse su 50-50%. Sve ćemo vidjeti nakon prve utakmice. Juve je bio jako važan za moju karijeru. Volio bih da smo ih izbjegli, ali sada je tako. Kada dođe vrijeme za tu utakmicu, usredotočiti ću se na pobjedu bez obzira na to što sam igrao tamo."

Girona? "Liga je vrlo konkurentna. Ovdje nema malih ekipa. Girona igra jako dobru sezonu i vidimo kakav su uspjeh postigli. Najvažnije je ono što ćemo mi napraviti sutra na terenu. Želimo odigrati sjajnu utakmicu."

Namještanje ždrijeba Lige prvaka? "Nikada nisam razmišljao o hladnim i toplim lopticama. Ni kada sam bio igrač ni sada. U ovoj fazii Lige prvaka svi su suparnici dobri."

Lucas Vazquez? "Drago mi je što će se vratiti u reprezentaciju. On je to zaslužio. Lucas je veliki profesionalac koji uvijek daje 150% od sebe u svemu što radi. On je sjajan igrač i mi to želimo iskoristiti."

Jeste li zabrinuti zbog reprezentativne pauze? "Ne možemo ništa promijeniti. Oko 19 igrača ide u svoje reprezentacije, a to je jako važno za njih. Ne znam je li sada pravo vrijeme za to, ali moramo poštivati ovu situaciju. Nadam se da će se svi vratiti zdravi."

La Liga? "Svi vole igrati u ligi, ali ako pogledamo trenutačnu situaciju, možda je igračima teže u ligi jer je udaljenost za Barcelonom prevelika. No, moja dužnost je da sve spremim za iduću utakmicu. Mi smo treći i želimo završiti drugi na kraju sezone, to je cilj."

Varane? "On je sjajan igrač i jako je važan za ovu ekipu. Nema nikakvih fizičkih problema."

Objavi komentar

0 Primjedbe