Zinedine Zidane: "Eibar je hrabar tim i uživaju u fantastičnoj sezoni"



Zinedine Zidane je jutros dao intervju za medije kako bi analizirao sutrašnji ogled protiv Eibara (13:00h) na Ipurui, a evo što je Francuz rekao:

Eibar? "Očekujemo još jednu tešku utakmicu na malenom i jako nezgodnom terenu. Eibar ima vrlo dobru sezonu. To je hrabar i ozbiljan tim. Moramo odigrati vrlo dobru utakmicu kako bismo ih pobijedili."

Kritike upućene Benzemi? "Ništa se neće promijeniti, a zanima me samo to što je on odigrao jako dobro i strpljivo. Želi samo najbolje za ekipu. To je sve, ostalo me ne zanima. Ja ne moram uvjeravati ljude da promijene svoje mišljenje jer postoje i oni koji vole Karima. Isto tako, imamo i one koji vole i ne vole Isca. To je nogomet. Karim je pokazao što zna u ovih devet godina, to je jako dobar igrač. Njegova statistika govori za sebe. Kritiziraju ga zbog toga što ne zabija golove, ali on radi druge dobre stvari za momčad. Svi koje vole nogomet, moraju voljeti i Benzemu."

Liga? "Teško je održati visoku razinu tijekom cijele sezone. Imali smo svoje uspone i padove. Teško je kada izgubite puno bodova i zaostajete za onima na vrhu. Imali smo dobrih i loših nastupa, ali nećemo odustati od naslova. Liga nije gotova. Boriti ćemo se do kraja jer se u nogometu svašta može dogoditi."

Analiza ove sezone? "Ne bih sada detaljno o tome. Na početku smo imali plan da osvojimo sve. Uvijek želimo više. No, stvarnost je takva da se ne možemo boriti za neke naslove. Volio bih da smo prvi u ligi i u finalu Kupa. Nogomet je takav i moramo ga prihvatiti."

Proslava u Parizu? "Nismo ovdje da razgovaramo o toj utakmici. To je bila posebna utakmica i ja sam nakon nje čestitao svakom igraču posebno i bili smo jako sretni. No, to je već sada prošlost. Sutra imamo jednu jako važnu utakmicu u ligi i moramo odigrati sjajno."

Cilj je Liga prvaka, zar ne? "Ne mislimo sada o tome nego o sutrašnjoj utakmici. Idući mjesec se vraća Liga prvaka i tada ćemo razmišljati o tome. Imamo veliku ambiciju u ovom natjecanju i pokušati ćemo otići do kraja. Najvažnije je da ekipa igra dobro, a sutra ćemo vam to i pokazati."

Kritike za Vas? "Ja ne želim nikoga uvjeravati da promijeni mišljenje o meni. Svatko ima pravo na to. Mislim da je najvažnije da nastavimo raditi i da svaki dan dajemo sve od sebe. Sada svi govore da sam najbolji taktičar, ali to je glupost. Ako izgubimo od Eibara ljudi će reći da sam najgori. Bitna je strast koju pokazujemo na treninzima i na utakmicama. Ne smetaju mi kritike. Uvijek postoje razni komentari, kada izgubimo ili kada pobijedimo. Moramo naučiti živjeti s kritikama, iako su one nekada loše, moramo ih prihvatiti."

Neymar u Madrid? "Ne bih o igraču koji nije moj. Mislim da su ga platili 222 milijuna eura. Kada je Madrid mene platio 76 milijuna, osjećao sam da je to luda cifra. Deset godina kasnije, rade se transferi veći od 220 milijuna eura. Za nekoliko godina će vjerojatno biti oko 400 milijuna. Neymar bi se jako dobro uklopio u svaki klub jer je sjajan, kao i mnogi drugi igrači."

Bale? "Njemu ništa ne fali. Imam puno igrača u momčadi, a sezona je duga i trebam ih dobro rasporediti. Nije igrao u osmini finala protiv PSG-a od početka, ali je nemam nikakvih problema s njim. On je izvrstan i jako važan igrač za nas na kojeg mogu računati, kao i na sve ostale. Nije mu problem što nekada uđe s klupe, ja razgovaram s njim i on zna gdje se nalazi. Vi tražite probleme, ali oni ne postoje. Svaka tri dana imamo utakmice koje su jako važne za mene, Garetha i mnoge druge igrače."

Objavi komentar

0 Primjedbe