Očekuje se da će Ceballos igrati više u Real Madridu



Dani Ceballos je prethodno ljeto stigao iz Real Betisa u Real Madrid, ali nije očekivao da će redovno igrati na Santiago Bernabeu.

Dani Ceballos očekuje da će igrati više nego što je bio slučaj do sad u Real Madridu nakon njegovog prelaska iz Real Betisa, iako insistira da nema problema sa trenerom Zinedine Zidaneom.

Talentirani vezni igrač stigao je na Santiago Bernabeu početkom sezone nakon što je ušao u očajnu sezonu sa rodnim klubom Betis.

Madrid je platio 16,5 miliona eura za 21-godišnjeg igrača, s obzirom da se njihova politika transfera fokusirala na igrače koji su bili predviđeni za buduću slavu.

Ali, igrao je samo devet puta u La Ligi, a samo dvije od tih utakmca igrao je kao starter i ne može se sakriti da je to frustrirajuće.

Trenutak kada je dani postigao dva gola za Real Madrid protiv Alavesa.



Kratki nastup na kraju pobjede od 3-1 nad Leganesom u februaru je bio naročito nezadovoljan.

"Bio je to veoma težak trenutak, jer igrate samo 30 sekundi, a onda dolazite kući i iscrpljeni ste", rekao je za Deportes Cuatro.

"Ali mnogi igrači žele da igraju samo 30 sekundi u Real Madridu, a na sljedećem treningu Zidane je zatražio oproštaj i sve je riješeno."

"Očekivao sam da ću više igrati, to je tačno. Moja namjera je da nastavim sa radom, da se maksimalno izvučem, tako da kada mi trener daje prilike, mogu to iskoristiti."

Trenutak kada je Dani Ceballos odigrao nešto manje od jedne minute utakmicu protiv Leganesa.


Špekulacije u januaru su predložile da je Ceballos bio zadatak za bivši klub Betis, iako je veznik priznao da ima kontakt sa svojim trenerom Quique Setienom, on ne odustaje od karijere na Bernabeuu još uvijek.

"Istina je da da sam za Božić stupio u kontakt sa Setienom", rekao je Ceballos. "Ali moja ideja je bila jasna, a to je ostati u Madridu.

"Do kraja sezone može se desiti puno stvari. Imam ugovor u Madridu, i niko mi neće odnijeti nadu."

Objavi komentar

0 Primjedbe