Kepa otkrio razlog zbog kojeg nije došao u Real Madrid



Kepa je u intervjuu objasnio iz kojeg razloga nije stigao u Madrid i zašto je na kraju odlučio potpisati ugovor sa svojim matičnim klubom.

Svi su mediji tokom prvog mjeseca ove godine proglasili Kepu igračem Real Madrida. Pisali su kako je on već prošao liječničke preglede, no na kraju se desio šok za sve. Kepa je odlučio ostati u Bilbau i potpisao je s njima ugovor na 7 godina.

 "Da bih igrao na Svjetskog Prvenstvu znao sam da moram odraditi dobar posao sa svojim klubom, Athleticom." - rekao je Kepa za Cadenu SER.

ODBIJANJE MADRIDA?

 "Istina je da sam tokom tog procesa odlučio ostati na ivici. To je bilo vrijeme u kojem sam morao razmisliti o svemu tom."

 "Bila je to životna odluka. Morao sam odlučiti kojim će tokom krenuti moja karijera. Uzeo sam slobodno vrijeme i proveo ga sa svojom obitelji i prijateljima."

 "Na kraju, želio sam biti siguran da sam sve dobro odvagnuo. Najednom je sve to postalo mnogo jasnije, donio sam odluku i potpisao sam ugovor na nekoliko godina."

 "Jako sam sretan zbog puta kojeg sam izabrao. Potpisao sam ugovor na sedam godina."

Čini se da uopće nije nesretan zbog odluke!

Objavi komentar

0 Primjedbe