Dani Ceballos: "Ne žalim što nisam otišao iz Reala"



Nakon pobjede reprezentacije Španije protiv Sjverne Irske u kvalifikacija za Evropsko prvenstvo U-21, Dani Ceballos je objasnio svoj odnos sa Zidaneom.

 "Kada sam imao prilike u Madridu, iskoristio sam je, ne žalim što nisam otišao."

"Zaista sam iskoristio priliku, ali morate prihvatiti odluke trenera. Trenutno sam sretan u reprezentaciji."

"Kada dođete kući, vaša porodica vam daje ohrabrenje, a mi stvarno razumijemo situacije odakle saznamo i moramo znati kako se suočiti sa njima."

"Podrška Zidanea? To su vrući trenuci, sljedeći dan traži od mene da mu oprostim, on, kao fudbaler, zna da je trenutak za igrača težak, pošten je zato što je to javno iznio."

"Ove godine sam igrao manje nego što sam očekivao, ali ništa i niko neće da ukloni iluziju trijumfa u Madridu. To nije lako, dolaze svi da igraju, kada stignete shvatite da postoje vrlo dobri igrači, ja bih volio igrati više, to je godina dana radnog iskustva, da sazrijem, nisam zažalio što mi je san bio igrati u Madridu, a ja ću tako raditi da jednog dana moje ime bude jako zvučalo u pobjedama Real Madrida."

Objavi komentar

0 Primjedbe