Zidane: "Betis je dobra momčad, vrlo su snažni na svom terenu i znamo da će biti teško"

"Imamo pet ligaških utakmica da odigramo prije Lige prvaka i te utakmice su jako važne", inzistirao je trener Real Madrida, Zinedine Zidane.



Zinedine Zidane je razgovarao u sobi za medije u Real Madridu uoči utakmice protiv Betisa. 

Trener je govorio o utakmici u sljedećim izjavama: "Imamo mnogo dana da se odmaramo, ali to je upravo onako kako to ide. Sada samo razmišljamo o tome da odradimo dobar posao sutra. Naš fokus je na La Ligi."

"Betis je vrlo dobra momčad i vrlo su snažni na svom terenu, znamo kako će biti teško, ali imamo svoje oružje, želimo ostaviti dobar prikaz i spremni smo za dobru izvedbu."

Pet ligaških utakmica prije Lige prvaka

"Najbolji način da se pripremimo za PSG je iznimno uspjeh u našim ligaškim utakmicama. Imamo pet utakmica prije i trebat ćemo cijelu ekipu više nego ikada. U mojim interesima je da su svi spremni igrati. Imamo pet utakmica prije PSG-a i želim da svi igrači daju sve od sebe, baš kao što rade."

"Ponekad stvari ne idu baš kako treba. Nismo igrali loše, osim Copa del Reya kod kućeprotiv Leganesa. Pokušat ćemo učiniti bolje i imam stvarno poštovanje za svoje igrače, jer uvijek se trude najbolje, moramo smanjiti pogreške što je više moguće, jer ako to učinimo, bit ćemo učinkovitiji, bez obzira na to za koga imamo protivnika."

"Vjerujem u svakog člana momčadi, imamo puno utakmica i trebamo sve, želim da svi igrači budu spremni i jesu. Igrali smo dobro protiv PSG-a, ali to je bilo samo jedna utakmica, imamo uzvratnu i pet ligaških prije toga.To je bio dobar timski nastup i to je ono što je napravilo sve razlike.To pobjeda sve mijenja, sada se možemo fokusirati samo na oporavak i spremnost za svaku utakmicu." 

Marcelo je vama posvetio gol

"Vrlo je lijepo vidjeti igrača koji mi je došao i posvetio meni gol. Znam točno kako stvari rade u ekipi jer sam bio igrač već 18 godina. Volim tu vezu i to je ono što tražim: Jednom bi to mogao biti  Marcelo, sljedeći Modrić ili Ramos ili Cristiano Ronaldo... To je stvarno lijepo i zahvalan sam za to. Stvarno je dobro vidjeti da moji igrači razumiju moje poruke i jako mi se sviđa. Oni su vrlo iskreni."

Bale nije počeo utakmicu protiv PSG-a

"To je bila odluka koja je napravljena i ono što želim je da su svi spremni i bili su one druge noći. Želio sam postaviti dijamant jer sam mislio da je to najbolji način igranja protiv PSG-a. imam mnogo utakmica i moram ih pozvati na sve."

Hvala za Cristiana Ronalda

"On je jedan od onih igrača koji nikada nećete dovesti u pitanje." 

Vaša vlastita budućnost

"Najvažnija stvar je naš svakodnevni rad i ne gledam dalje, želim doći do kraja sezone, samo me smeta što je u pitanju, a ne želim i ne zanima me priča o bilo čemu drugom, a ova uloga je veoma nosiva, može doći vrijeme kada se moraju mijenjati za dobrobit svakog pojedinca."

Asensio

"Svaki put kad završi, pitaš me o nekom drugom igraču, ali mi se svi krećemo u istom smjeru. Ja sam taj koji donosi odluke i teško je nazvati moju početnu liniju i ostaviti ih sedam na klupi i tri ili četiri kod kuće, a igrači su spremni igrati kada moraju. U svakom timu uvijek postoje neki igrači koji igraju više od drugih, ali Marco je važan za nas."

Objavi komentar

0 Primjedbe