Mariano Diaz: "Neymar bi se odlično uklopio u igru Real Madrida"


AS je obavio ekskluzivni intervju s napadačem Lyona, Marianom Diazom.

On je pričao o Neymaru, Ligi Prvaka, utakmici između Madrida i PSGa i svojim snovima na Svjetskom Prvenstvu.

Mariano je u Lyonu dao intervju za AS. Ostalo je oko tjedan dana do prve utakmice između Real Madrida i PSGa, a on svoj bivši klub u ovoj utakmici vidi kao favorite.

Isto tako je rekao kako mu je san zaigrati na Svjetskom Prvenstvu u Rusiji.

Kako ti je u Lyonu?

"Dobro. Jako sam sretan. Zahvalan sam ovom klubu na svemu, zbog toga što su me doveli ovdje u Francusku, te se nadam da će stvari nastaviti kako su i do sada išle."

Nije loše, zabio si 14 golova već

"To je istina, na osobnoj razini stvari za mene idu jako dobro. Ekipa je isto tako u vrhu lige. Nadam se da mogu ostati u dobroj golgeterskoj formi, to bi bio jako dobar znak. Cilj kluba je povratak u Ligu Prvaka i borit ćemo se za to do samog kraja."

Zašto si došao u Lyon?

"Odlučio sam napustiti Madrid nakon što sam razgovarao sa Zidaneom i s predsjednikom. Trener mi je rekao da ću sada kada je otišao Alexandre Lacazette, imati priliku pokazati što mogu napraviti i zabijati golove."

"Svi smo se složili da je za mene najbolje da dobijem minute i pouzdanje - priliku da pokažem ono što znam. Došao sam u Lyon i igram, tako demonstriram da sam mogao ovo napraviti, pa je tako sve na kraju i ispalo."

Jesi li izgubio pouzdanje zbog male minutaže u Realu?

"Sve je mnogo kompliciranije kada ne igrate. Ali je isto tako slučaj da kada se nalazite u tako velikom klubu kao što je Real Madrid, svakog dana učite od najboljih. To sam sada shvatio."

Jesi li bio ljut u Madridu?

"Ne bih to nazvao frustracijom. Znao sam da neću dobiti mnogo prilika u Madridu. Posvetio sam se boreći se za to i učio sam na svakom treningu, kako bi kasnije mogao napustiti to mjesto i preseliti se u dobru momčad."

Je li Zidane bio ključan za tvoj transfer u Lyon?

"Rekao mi je da imam priliku igrati u Lyonu i demonstrirati svima tko sam ja zapravo. Poželio mi je sreću. Visoko je govorio o ovom klubu, o francuskoj ligi, te kako ja mogu napredovati kao igrač."

Osjećaš li se loše zbog malo odigranih utakmica u Madridu?

"Ne uopće. Zaista sam zahvalan i Zidaneu i Madridu na prilikama koje su mi dali."

Imaš li šta reći na trenutno stanje Reala?

"Prolaze kroz teško razdoblje. No Madrid je odlična momčad, a i dalje su živi u Ligi prvaka, pa oni su branitelji naslova."

Gledaš li utakmice Reala?

"Da, zaista ih volim pratiti."

Govore da je Real oslabljen nakon nekoliko odlazaka važnih igrača?

"James, Morata, Pepe i ja.. Svi smo otišli... Te još nekoliko njih. No Madrid se pojačao s dobrim igračima. Sada jednostavno prolaze kroz loše razdoblje forme."

Ljudi govore da ti zabijaš golove, a Madridu fali tako nešto?

"Zaista cijenim to što govore o meni. To me zaista čini sretnim i to je dobar znak."

Da li je Real stavio u tvoje ime otkupnu klauzulu?

"Ne, te klauzule nema. Znam da Real Madrid ima neki postotak prava, no ja sam apsolutno igrač Lyona."

Šta se događa s Benzemom?

"Mislim da on radi istu stvar kao i uvijek, ali ono što se događa je da Real Madrid kao ekipa prolazi kroz teško razdoblje. On igra i dobro se povezuje s igračima, to sam uvijek govorio. Benzema je fantastičan napadač."

Šta se događa s Cristianom? I njega ljudi kritikuju

"Cristiano je Cristiano. U ovom trenutku ljudi mnogo pričaju o njemu, o tom kako nije na najvišoj razini, no ako zabije dva gola protiv PSGa on će ponovno biti onaj stari Cristiano. Ne možete reći više o takvom nogometašu."

Da li ćeš gledati utakmicu Lige prvaka između Reala i PSG-a?

"Naravno. Gledat ću je kod svoje kuće u Lyonu."

Kakva su tvoja predviđanja za utakmicu?

"Mislim da je Madrid favorit jer su trenutni prvaci. Isto tako, dat će sve od sebe zbog svega što se događa u ovom trenutku."

Da li je Neymar najveća opasnost?

"On je briljantan igrač. Istina je da mu plaćaju mnogo novaca, ali on pokazuje da je velika zvijezda."

Da li bi se Neymar uklopio u igru Real Madrida?

Da, on bi to napravio. Već sam rekao da je briljantan igrač i tamo bi se u potpunosti uklopio.

Objavi komentar

0 Primjedbe