"Ne moramo se dokazati nikome, trudimo se nastaviti i braniti naslov Lige prvaka", rekao je Marcelo uoči sutrašnje utakmice Lige prvaka protiv PSG-a.



Marcelo se obratio novinarima u Real Madrid Cityju uoči utakmice Lige prvaka koja se igra ove srijede protiv PSG-a (20:45 sati).

"Mi doista usmjereni na utakmicu protiv PSG-a. Znamo što znači osvojiti ovo natjecanje i svaka utakmica Lige prvaka je prava motivacija za nas. Osvojio sam puno naslova u Real Madridu, ali uvijek želim trenirati, boriti se za još više naslova. Nastojimo nastaviti i braniti ovaj naslov."

"Ne moramo se dokazati bilo kome, samo znamo ono što smo sposobni. Ovo je jedna od onih velikih utakmica koje bi se svi igrači željeli uklopiti. Ne smeta nam što ljudi govore o nama, čak i kad dobijemo pozitivne komentare, nikada ne ide na naše glave."

Atmosfera na Bernabeu

"Uvijek se ponosim što imam privilegiju igranja na Santiago Bernabeu, ispred naših navijača. Siguran sam da će nam pomoći. Oni će biti naša podrška da bi obavili posao što bolje. Moja poruka za njih bi bila da nastave biti uz nas kao do sada, za nas je to zaista važno."

Sustav i stav prema igri

"Trener nam je rekao kako trebamo igrati. Nemam nikakvu želju za sustavom kojeg igramo, samo želim biti vani, igrati nogomet. To nije glavno pitanje. Ono što će dokazati ključnim je svaki igrač koji ima svoju ulogu u timu. Zidane je upravo rekao ono što nam je trebao reći i slijedili smo ga u bilo kojoj borbi."

"PSG je sjajna momčad. Bilo bi pogrešno usredotočiti se isključivo na Neymara. On je na najvišoj razini, ali kolektiv je ono što se često dokazuje vitalnim. Gledamo cijelu ekipu. Znamo što trebamo učiniti i imali smo vremena za pripremu. Bit će to pravi izazov, ne gledamo samo na onu frontu, unatoč očiglednoj kvaliteti koju imaju. Oni su napadačka ekipa, ovo će biti otvoreno. Idemo vidjeti kakva će biti prva utakmica i tek tada možemo obratiti pozornost na uzvratnu."

 Neymar

"Ljubitelji Real Madrida vole gledati najbolje igrače. Neymar je svjetska klasa i bilo koji navijač na svijetu bi želio Neymara u svom timu."

Zidane

"Govorim puno o treneru. Za mene je otvorena osoba, pomaže nam postići ono za što težimo i gura nas dalje. On je briljantan trener. Stvari se ne idu savršeno, ali siguran sam da će nas ponovo dobiti na pravom putu. On je strpljiv, vjeruje u ono što radi i imamo vjeru u njega."

Pritisak 

"Navikli smo na to. Uvijek će biti pritisak. Ovdje sam 11 godina, normalno je za mene. Moramo se usredotočiti, ali ostati mirno ako želimo pobijediti. Nismo se potresli zbog pritiska, to je nešto s čime smo navikli."