"Oni su teška momčad, ne samo zbog svojih napadača, ali najvažnije je usredotočiti se na ono što radimo", rekao je njemački vezni igrač.



Toni Kroos i novinar Rodrigo G. Fáez podijelili su sastanak s pet zvjezdica za Mahou u kojem je igrač Reala analizirao utakmicu protiv PSG-a. 

"Ne dolazimo samo protiv tri najbolja svjetska igrača, suočit ćemo se sa jednim od najboljih golmana, četiri najbolje obrane, tri najbolja vezna igrača i tri najbolja napadača."

"Oni su dobar tim, težak, ali ne samo zbog svojih napadača, naravno da su vrlo dobri, brzi i postižu puno golova, ali moramo se usredotočiti na našu igru, kao i protivnika, jer mi također imamo velike napadače, vezini red, defanzivce i odbranu, zato se moramo usredotočiti na ono što radimo, što je najvažnije." 

Optimizam

"Ove godine bit će teško protiv PSG-a, naravno, ali tako je i prošle sezone, kada smo igrali protiv Bayerna, Atlética i Juventusa. Nastali smo protiv najboljih momčadi i uspjeli smo ponovno osvojiti naslov nakon što smo osvojili u 2016. Radujem se ovim igrama, a oni će biti teški, naravno, jer je PSG izvrstan tim, ali se radujem i optimističan sam." 

Vrijeme u klubu

"Od prvog sam se dana osjećao jako dobro u Real Madridu, bez sumnje je najveći klub na svijetu, a posljednjih godina smo postigli mnogo. Nadam se da ćemo nastaviti to raditi u budućnosti. Svaki naslov je poseban, posebno moja prva liga, koju smo osvojili prošle godine, jer sam imao cilj osvojiti i ligu u Španjolskoj. I, naravno, dvije Lige prvaka jer je najteže natjecanje za osvajanje. U Europi uvijek postoji mnogo velikih momčadi koje pokušavaju učiniti istu stvar i osvojili smo ih dva puta za redom. Bilo je nevjerojatno."

"Kada osvojite Ligu prvaka tada je teško ostati motiviran, zadržati glad da nastavite osvajati sve, ali to je bilo moguće s ovim timom, imali smo veliki mentalitet, bili smo sretni što smo osvojili jedan, ali nismo prestali raditi ili se motivirali, suprotno, radili smo više nego prije, da bismo branili naslov, što je najteža stvar za napraviti, osvojili smo i bili smo sretni, ali opet, nogomet se nastavlja i moramo nastaviti raditi na nadi osvajanja više titula u budućnosti."

"Jedina stvar u posljednjih sedam ili osam godina je da zadržim isti model kopački i neću ih mijenjati jer se osjećam ugodno u njima."

Život u Madridu

"U Madridu sam već tri i pol godine i uživam živjeti ovdje. Ljudi koji me poznaju znaju da volim toplu klimu i mi je ovdje imamo. Prije svega, sretan sam u klubu i timu, moja je obitelj također sretna i mislim da moja djeca uživaju u mogućnosti igrati sa devet ili deset mjeseci godišnje sa sunčevom svjetlošću. Sviđa mi se klima i španjolska kuhinja, iako volim njemački."
 
Budući planovi

"Nakon odlaska u mirovinu, želio bih živjeti u Njemačkoj jer je to moja zemlja, moj jezik i snijeg ponekad može biti lijep, iako mogu ostati neko vrijeme u Španjolskoj jer se osjećam ugodno u zemlji, poput moje obitelji, zašto ne?"