Kovačić: "Bilo mi je teško nakon ozljede, ali ponovno sam se pronašao"

Pomoći ću momčadi kada god mogu i uvijek sam na raspolaganju treneru kada me zatreba, poručio je Mateo Kovačić.



Real Madrid je s 4:0 'isprašio' Alaves u prvenstvu, a briljirao je BBC. Cristiano Ronaldo se istaknuo lijepim potezom prema Karimu Benzemi, igraču kojeg su navijači u posljednje vrijeme jako kritizirali. Najprije mu je posvetio prvi pogodak, a onda ga pustio da izvede jedanaesterac i tako se i sam upiše u strijelce. Prvi je to put od 2010. godine da je Ronaldo pustio suigrača da puca penal, a bio je to i prvi udarac s bijele točke za Benzemu otkako je u Realu.

"Sretan sam zbog lijepe Cristianove geste . Pokazao je da je timski igrač, a Karim je zaslužio gol jer je odigrao jako dobro," rekao je Zidane pa prokomentirao činjenicu da su nakon gotovo dvije godine po prvi put svi iz trojca BBC postigli golove u utakmici.

" BBC je uvijek bio tu. Odigrali su stvarno dobru utakmicu, ali vidjet ćemo hoće li Bale ostati na lijevoj strani. Želio sam ga vidjeti na toj poziciji, pa ćemo vidjeti gdje ćemo ga stavljati u sljedećim utakmicama," dodao je Zidane.

Priliku od prve minute je ponovno dobio Mateo Kovačić , a odradio je kvalitetan nastup.

"Utakmica je bila teška , posebno u prvom poluvremenu. Ali otvorilo nam se s Cristianovim golom, a onda smo uspjeli završiti utakmicu bez primljenog gola što nam neko vrijeme nije uspijevalo."

Točnije, u prvenstvu im nije uspjelo niti jednom ove godine.

" Gareth na svim pozicijama igra jako dobro, pomaže i u obrani i u napadu i sretan sam jer su sva trojica zabila."

Kovačić napokon skuplja ozbiljnije minute ove sezone. Dugo ga je mučila ozljeda , a dok se vraćao, Zidane mu je davao prilike na kapaljku. Kroosovom ozljedom se otvorilo mjesto u veznom redu, a Kovačić je treću prvenstvenu utakmicu zaredom krenuo od prve minute.

"Nisam se dobro osjećao nakon ozljede, ali kako je vrijeme prolazilo, ponovno sam se pronašao i  to je najvažnije. Pomoći ću momčadi kada god mogu i uvijek sam na raspolaganju treneru kada me zatreba," rekao je Kovačić pa se kratko osvrnuo i na posljednju utakmicu u kojoj ga je Zidane manje od 30 sekundi prije kraja zamijenio Ceballosom. Mnogi su tvrdili da je Francuz time ponizio mladog Španjolca.

"Ne volim pričati puno o suigračima, ali mogu reći da je Dani sjajan igrač i sjajan suigrač i jako je mlad, uvjeren sam da će imati veliku budućnost u Realu. Izmjena je bila 'teška', ali trener je razgovarao s njim i sve su razjasnili," rekao je Mateo.

Objavi komentar

0 Primjedbe