James Rodriguez: "Real Madrid? To je ostvarenje sna. Bile su to tri posebne godine u mojoj karijeri"

Pred utakmicu Lige prvaka između Bayerna i Bešiktaša, na zvaničnom sajtu takmičenja UEFA.com, James Rodriguez je imao intervju.



Slika njemačkog kluba u posljednjih mjesec dana su očekivanja da osvoje 6. put Ligu prvaka.

Bayern je malo poporavio svoju fudbalsku formu. Formiralu su odličan ofanzivan trident sa Müllerom i Lewandowskijem.

Igrač koji je na posudbi iz Real Madrida u Bayernu, James Rodriguez, obratio se medijima u sljedećim izjavama:

Prolazak kroz Porto

"Bio sam tamo samo tri godine, moglo je se osvojiti puno naslova. Stigao sam vrlo mlad u klub, sa 18 godina, naučio sam mnogo novih stvari. Mislite da znate mnogo, ali onda kad odrasteš shvatite da ste imali dug put. Bilo je tri godine, gdje sam naučio sve oko evropskog fudbala jer Porto je veliki klub gdje se osvajaju naslovi, igrati Ligu prvaka i to je klub gdje možete steći iskustvo."

Debi u Ligi prvaka 

"Liga prvaka je takmičenje u kome svi žele da igraju. Kada ste dijete, želite da budete tamo i igrate svoju prvu utakmicu, to je nešto što je jedinstveno, to je nešto što će uvijek ostati u mom srcu."

Njegove godine u Real Madridu

"To je ostvarenje sna. Kao dijete vidite sve ove velike ekipe i smatrate da želite u njima igrati. San se činio daleko, ali kako su godine prolazile sve je bilo mnogo bliže. To je ostvarenje sna, to je nešto što će uvijek ostati u meni, samo su lijepa sjećanja na moje vrijeme u Madridu, ostaviosam vrlo dobru sliku i to su bile tri jedinstvene godine u mojoj karijeri."

Razlog napuštanja Real Madrida?

"U klubu kao što je Real Madrid uvijek imate veliki pritisak, uvijek gledaju šta ćete postići i ono što govore. Igrati u klubu kao što je Real Madrid morate biti pripremljeni za sve, i fudbalski i psihički. To je klub koji mi je pomogao da rastem u svemu, kako unutar tako i izvan."

Odsustvo u finalu Lige prvaka?

"Ja sam uvijek gladan, uvijek želim da osvojim titiule. Ove godine bi trebali biti u mogućnosti da osvojimo titulu. Postoje dobri igrači, možete dobiti nešto veliko, ima dosta kvaliteta i ako smo dobri, sa svima u istom, možemo osvojiti Ligu prvaka."

Uticaj Juppa Heynckesa

O"n je trener sa iskustvom u fudbalu. Igrao je fudbal i zna kako mislimo, tako da je to plus. On je trener koji već dugi niz godina živi na ovom svijetu, ima jedinstvene sposobnosti i vrhunski je trener."

Razlog za uspjeh

"Ja sam igrač koji je uvijek gladan i uvijek želi više. Imam strast za ono što ja radim, za svaki klub sam pokušao dati sve od sebe. To je jaka strana, a kada imate strast za ono što želite učiniti, sve je lakše. Uvijek želim osvojati titule i to je jaka tačka."

Objavi komentar

0 Primjedbe