Di Maria: "Santiago Bernabéu je moj dom"

Ángel Di María je postigao 3 gola za PSG u utorak u francuskom kupu, to je bilo uoči  utakmice između Real Madrida i PSG-a sljedeće srijede. 



U izjavama Liberonu TyC-a, Di Maria je upoređivao Cristiana Ronalda i Messija, za koje dobro zna da je sunarodnik drugog i bivši saigrač sa Portugalcem.

Messi 

"Nemam riječi za opis Lea, uvijek vas iznenađuje, godinu dana prolazi i Messi je najbolji, još jedna godina prolazi i on je najbolji, on je igrač iz drugog svijeta, vanzemaljac."

Cristiano

"Cristiano je odličan igrač, koji je u istom dobu kao i Messi."

Di Maria je bio blizu prelaska u Barcelonu

"Bio sam veoma blizu Barcelone i nisam mogao ništa učiniti o fudbalu, počeo sam 2018. godine na desnoj nozi i vrlo sam srećan, moj san je bio da idem u Evropu, a sada se vratio u Rosario Central."

Argentina

"Argentina je na nivou Njemačke i Španije po imenima."

Povratak na Santiago Bernabeu

"Bernabéu je moj dom, to je drugi put da se vratim i nadam se da ćemo sve ispravno uraditi."

Objavi komentar

0 Primjedbe