Zinedine Zidane uoči uzvratne utakmice u Copa del Reyu: "Leganes nikad ne odustaje"

"Moramo nastaviti s istim duhom koji smo pokazali tijekom prošlog tjedna", rekao je trener Real Madrida, Zinedine Zidane.

Zinedine Zidane se obratio medijima uoči sutrašnje utakmice protiv Leganesa



Zinedine Zidane pojavio se u sobi za novinare u Real Madridu dan prije utakmice protiv Leganesa. 

Trener bijelih govorio je o uzvratnoj utakmici četvrtfinala Copa del Rey: "Moramo izaći na teren i u glavi imati da nije još ništa završeno, to je najvažnija stvar. Igramo protiv momčadi koja nikada ne odustaje i igrado kraja. Moramo igrati kao u prvoj utakmici postići i ne primiti gol."

"Leganés je gubio 2-0 u posljednjoj ligaškoj utakmicu i uspjeli su izjednačiti, i zaslužili su to, oni su stvarno motivirani, svašta se može dogoditi."

Povjerenje

"Sutra ćemo vidjeti, moramo nastaviti ovako i imamo priliku odigrati još jednu dobru utakmicu. Moramo nastaviti s istim duhom koji smo pokazali tijekom prošlog tjedna."

Sustav

"Ja sam rekao istu stvar nakon utakmice protiv Deportiva, sustav nije bitan, stav je važan, važna je stvar kako možemo izazvati protivničke probleme, protiv Seville smo igrali sa 4-4-2 i postigli pet golova jer smo imali izvrsnu utakmicu, a drugi dan igrao s 4-3-3, i stvari su prošle dobro, neću promijeniti način na koji se pripremamo za utakmice."

Gareth Bale

"Ono što se promijenilo jeste to što više nije u boli, on je ključni igrač, sada je bolji, pokazuje da je vrlo važan, nadamo se da će nastaviti ovako, ima povjerenje i nastavak poboljšanja."

"Ne možemo promijeniti ono što ljudi govore i reći ... Cristiano je uzeo telefon da vidi je li rana bila velika ili mala i da vidi hoće li nastaviti. Najvažnije je za njega da je na terenu."

Ramosov oporavak

"Sergio će biti s nama sutra i vidjet ćemo što uraditi."

Pohvala za Isco-a

"Razgovarat ću s igračem i uvijek će imati važnu ulogu, bio ovdje ili ne. Uvijek je pokazao kakav je igrač, a ja sam mu pokazao svoje povjerenje jer je ključni igrač. Ne mijenja se, nije igrao El Clásico, ali to nije bila ideja, Isco može igrati na mnogo pozicija na 4-3-3. Zvijek će biti važan igrač za nas, kao i svi igrači."

Benzema

"Nije igrao s nama  mjesec dana, želio sam da igra, jedino uživa igrati i biti na terenu, nije ugodno izaći na teren i biti izviždan. Znam da imate pravo komentirati sve jer ste platili ulaznicu, ali zaista želimo da naši navijači budu s nama tijekom 90 minuta i kad igra završi , što god se dogodi, dogodit će se, Karim će biti s nama sutra."

Kepa

"U lipnju igrači mogu doći u Madrid, ako je strategija kluba da nešto promijene, ali moja ideja i ona kluba, jer smo zajedno, nije trebala mijenjati mnoge stvari u ovom zimskom prelazon roku. Ali svakodnevno me zabrinjavaju svi moji igrači i što radim s njima, ne govorim o igračima koji ne pripadaju Madridu."
"Ja sam sa svojim igračima, jer oni su najvažnija stvar. Ako dobro treniraju, mi smo pozitivni, postići ćemo vrlo dobre stvari. Moja je uloga zaštititi moju momčad zato što su moji igrači i brinem o onima koji su ovdje, to je to, nemam ništa protiv Kepa ili bilo kojeg igrača, nikada neću imati." 
Casiila
"Vidjet ćemo hoće li on krenuti od prve minute ili ne, imam tri golmana iz prve momčadi i još dva koji treniraju s nama s vremena na vrijeme. Sutra je igra važna i ništa drugo."
Neymar i utakmica protiv PSG-a

"Važan je momčad, njegove statistike su nevjerojatne, ali samo me interesuju moji igrači."