Zidane o tome hoće li se boriti za svoj posao protiv PSG-a: "To je jasno"

Nakon ponižavajućih 2-1 protiv Leganesa na antiago Bernabeu ispao je Real Madrid iz Copa del Reya, a Zinedine Zidane suočen novinarima da preuzme krivnju.

Zinedine Zidane nakon ispadanja iz Copa del Rey


Leganes je izbacio Real Madrid, a trener Zinedine Zidane je bio uzrujan.

"Da, to je neuspjeh za mene, jasno", priznao je.

"Da, osjećam se vrlo odgovorno."

"Nismo igrali dobro utakmicu, pogotovo u prvoj polovici, nakon što smo osvojili kompliciranu igru. Nismo igrali dovoljno dobro, nismo igrali kako smo morali igrati."

"Možemo reći što želimo, ali to je vrlo teško, to je teška noć za sve."

"Pogledat ćemo situaciju i prvo ću to učiniti jer sam kriv."

"Ne možemo promijeniti stvari, bilo je 90 minuta da to učinimo, a mi nismo."

"Sada moramo razmišljati o sutra, ustajati i raditi, jer u subotu postoji još jedna igra."

Zidane je bio odlučan zadržati svoje usredotočenje na druga natjecanja, počevši od utakmice protiv Valencije ovog vikenda.

"Mi ćemo nastaviti, jer sutra imamo trening i u subotu imamo utakmicu", rekao je.

"Nastavit ćemo, nema drugog rješenja."

U međusobnom sukobu Lige prvaka s Paris Saint-Germainom postaje još važnija i Zidaneu je upitano je li njegov posao na ivici u tim utakmicama.

"To je jasno, ja sam odgovoran za ovo", rekao je.

"Ja sam taj koji mora pronaći rješenja za tim da bude učinkovitiji."

Zidane još ima nekoliko tjedana da pronađe te odgovore.