Salah odgovorio na interes Real Madrida

Mohamed Salah je povezan sa Real Madridom u poslednjih nekoliko sedmica. 

Salah progovorio o transferu u Real Madrid


Egipatski igrač je jedno od otkrića sezone od kada je potpisao za Liverpool ovog ljeta i nedavno je dobio nagradu za najboljeg afričkog igrača godine.

Dao je intervju fudbalskoj Ladumi u kojem govori o bijelom timu.

"Čuo sam toliko priča da me više ništa ne muči."

"Ali, vrlo dobro su me primili u Liverpool i u ovom trenutku pripadam tu gdje jesam i sretan sam na Anfieldu."

Igrač godine u Africi

"Želim da osvojim ovu nagradu sljedeće godine i sljedeće godine, a možda i 20 puta."

Historija 

"Želim da budem jedan od najvećih igrača koji će otići iz Egipta. Ja sam svjestan prošlosti igrača iz moje zemlje koji su postigli puno, ali ne i nepoštovanje na bilo koji od njih, želim da me se sjećaju kao najbolji igrač koji je napustio Egipat."