Kepa poriče da je imao pregovaranje sa Real Madridom

Kepa Arrizabalaga je napokon podigao riječ da kaže svoju istinu o glasinama koje su ga stavile u Real Madridu. 

Kepa nije imao nikakve pregovore sa Realom


Golman, tokom konferencije za novinare sa Athleticom, uvjerava se da nije imao ljekarski pregled sa bijelim klubom i da nije imao verbalni pregovor sa entitetskim mjerenjima.

"Veoma sam sretan, stigao sam sa 9 godina i sada sam obnovio još sedam sezona, pregovor je dugačak."

Pregovor sa Athleticom

"Tokom ovog vremena bilo je puno razgovora, Athletic i ja smo puno razgovarali, to je bila velika mržnja, ali to nije bilo pregovaranje vrlo različito od drugih, osim što je produženo na vrijeme."

"Prije 15 dana je rečeno da me vole i sad kad obnovim kažu da me niko nije želio, da sam razmišljao, analizirao sam sve i odlučio sam da je najbolja stvar za mene Athletic Bilbao. Kad sam mislio da je to prikladno, uradio sam to kad sam to želio."

Povezivanje s Realom

"Kažu puno stvari koje nisu istinite, priznanje koje sam imao sa Athleticom na početku sezone, kao i svakog ljeta."

Da li ste zatvorili pregovore sa Realom?

"Ugovor koji sam potpisao bio je sa Athleticom."