Zinedine Zidane: "Ono što želimo je da osvojimo sve, bez izgovora"

Real Madrid je već u Abu Dabiju da bi pokušao da dobije svoju drugu uzastopnu titulu Svjetskog klupskog prvenstva. 



Trener Zinedine Zidane je dao intervju za Realmadrid TV u kojem govori o prvenstvu i naglašava da će se boriti da se vrati sa trofejom i da žele "pobijediti sve".

Sljedeći izazov: Svjetsko klupsko prvenstvo

"Svaki put kada igramo za trofej, ta takmičenja su jako važna. Nadamo se da ćemo se vratiti sa ovim trofejom. To neće biti lako. Prošle godine, Japanci su nam zadali poteškoća, ali na kraju smo dobili.  Neće biti lako niti ćemo početi razmišljati, mi smo Real Madrid, mi ćemo pobijediti. Pripremit ćemo se i vratiti se sa trofejom, imamo vremena da se pripremimo za utakmicu. Mi nemamo izgovor za bilo šta, kalendar je to, razmišljamo o tome kako dobro raditi i bez izgovora."

Vjera u tim

"Možemo biti vrlo zadovoljni načinom na koji sezona ide. Ne možemo poboljšati, naravno. Svi žele da vide Madrid sa dobrom igrom i da postižu 4 ili 5 golova po utakmici, ali na kraju nije tako lako. Ja sam bio igrač i sada trener i nije lako. Postoje komplikovana vremena u sezoni i ono što smo do sada uradili je vrlo pozitivno da smo osvojili dva trofeja i da želimo da osvojimo treći, onda ćemo imati preostalih šest mjeseci: Liga, Kup i Liga prvaka, to neće biti lako, već ranije kažem, ali mi smo tamo i znamo da možemo postići važne stvari."

Sve pobjede

"Naučim iz svih situacija, a ne samo treninga, volim ono što mogu da naučim od igrača i oni šta nauče od mene, normalno je da nakon dvije godine to je drugačije, to je moj posao i ono što želimo u ovom klubu je da pobijedi sve."

Poruka za Madridiste

"Želim da vam se zahvalim jer uvek podržavate tim, također u teškim vremenima, ali na kraju sa vama možemo učiniti sjajne stvari i nadamo se da će se ove godine ponovo dogoditi."