Zinedine Zidane: "Mi ćemo se vratiti jači nego ikad"

Zinedine Zidane se obratio medijima nakon sramotnog poraza od Barcelone (0:3) na Santiago Bernabeuu.



Kako se osjećate nakon poraza?
"Loše. Krenuli smo vrlo dobro i prvo poluvrijeme je bilo poprilično izjednačeno te nas zbog toga ovaj poraz najviše boli. Mi smo u vrlo teškoj situaciji, ali to je nogomet. Bila je to jako teška utakmica."

Početnih 11 Reala?
"Tako sam odabrao i to je to. S Kovačićem smo igrali drugačije, on je morao paziti na Messija i radio je to dobro. Tako smo odlučili prije utakmice."

Crveni za Carvajala?
"Takve stvari se ponekad događaju. Mislio sam napraviti neke druge izmjene, ali nakon crvenog sam morao uvesti Nacha. Nakon toga smo gledali potpuno drugačiju utakmicu.

Drugo poluvrijeme?
"Radili smo greške, loše smo se branili i problem je bio u sitnim detaljima. Ovo je vrlo težak poraz, ali mi ne moramo mijenjati ništa. Sada idemo na odmor i pokušati ćemo ne razmišljati o ovome. Idemo uživati s našim obiteljima, a onda se vraćamo nogometu. Ništa još nije gotovo."

Transferi?
"Ne bih sada o tome!"

Poraz?
"Ovaj poraz nas boli, ali mi nećemo odustati. Nakon odmora ćemo biti jači nego prije. Madrid nikada ne odustaje bez obzira na situaciju. Nismo ovo zaslužili, ali..."

Žalite li zbog pristupa?
"Ne, uopće ne. Ovdje sam da donosim odluke i neću žaliti ni zbog čega. To su moje odluke i ja se neću mijenjati."

Je li Madrid toliko loš da zaostaje 14 bodova?
"Ne. To je jedan od razloga zašto nas ovaj poraz još više boli. Ovo je nogomet i kada pobijedite sve je lijepo, ali kada izgubite onda nije tako. Ne možemo biti sretni zbog načina na koji smo izgubili. No, ja sam uz svoje igrače što god da se dogodi."

Zašto Isco nije igrao?
"Neću vam reći to jer ja donosim odluke. Moja odluka je bila da Kovačić krene od prve minute. Zatim, kako se tijek utakmice razvijao, nisam mogao uvesti Isca.

Kako je po vama Benzema odigrao El Clasico?
"Uvijek je isto, ja ću braniti svoje igrače. Ovo su teški trenuci. Gotovo uvijek se zviždi Benzemi i to je tako kada veliki igrači ne zabiju. Morate imati povjerenja u naše igrače kao što ga imam i ja. Nikada nećemo dići ruke od naslova. Primiti ćemo kritike, ali vratiti ćemo se jači nego ikad."

Objavi komentar

0 Primjedbe