Zinedine Zidane: "Malo je glupo da karton s ovog natjecanja utječe na ligu. No, ja sam pozitivan i znam da se ništa neće dogoditi!"

Zinedine Zidane se obratio medijima kako bi analizirao sutrašnji meč protiv Al Jazire, a evo što je Francuz rekao.



Polufinale?
"Ovo nije ista situacija kao prošle godine. Vremenska razlika je manja i to je puno bolje za nas. Imali smo dva treninga i spremni smo za odlazak u finale. Kao i uvijek, proučili smo protivnika, ali najvažnije je ono što ćemo mi napraviti na terenu."

Bale i Varane?
"Vidjeti ćemo sutra. Svi smo spremni i nitko nije ozlijeđen. Drago mi je zbog toga. A to je najvažnija stvar za mene."

Važnost Modrića i Kroosa?
"Oni su jako važni igrači. Kao i Mateo i Casemiro. Dobro poznaju naš sustav i dobro se osjećaju. Vezni red je jako važan za našu igru i mi moramo nastaviti igrati onako kako igramo u posljednje vrijeme."

VAR?
"Što god da ja kažem, ništa se neće promijeniti. Normalno je da tehnologija sve više ulazi u nogomet i to se radi kako bi se stvari poboljšale. Ako odemo u detalje, sigurno postoje stvari koje mi se ne sviđaju. No, to je tema o kojoj se treba više pričati, a sada nije vrijeme za to. Ponavljam, to je uvedeno da se nogomet poboljša i nadam se da će tako i biti."

Achraf?
"Dobro je trenirao, kao i ostali. On nije ništa drugačiji od ostalih. Polako raste i vidjeti ćemo hoće li sutra igrati."

Borba: Ronaldo - Messi?
"Imam najboljeg u ekipi i on to pokazuje. Ronaldo je ispisao povijest s ovim klubom i ovim dresom. Drago mi je što igra u najboljem klubu na svijetu."

Razmišljate li više o Clasicu ili Svjetskom prvenstvu?
"Potruditi ćemo se da osvojimo ovaj turnir. Neće biti lako, ali prvo moramo proći u finale. Razmišljam samo o osvajanju Svjetskog prvenstva."

Opuštanje?
"Nema jednostavnih utakmica. Igramo polufinale za koje se govori da je lagano, ali mi ne mislimo tako. Razmišljamo i o protivniku. Sjetite se Kashime prošle godine. Svi želimo odigrati dobru utakmicu sutra."

Što onih pet pogodaka protiv Seville znači za ekipu?
"Sretan sam, pogotovo zbog naše izvedbe. To je ono što želimo raditi, igrati dobre utakmice i postizati golove. Ovdje smo dobro trenirali i razmišljamo samo o sutrašnjoj utakmici. Ne razmišljamo o ligi ili nečem drugom."

Imate priliku osvojiti petu titulu u 2017. godini?
"Ne mislim da je ovo najbolja godina u povijesti Kluba jer je Madrid uvijek Madrid. No, to nas motivira za osvajanje naslova kojeg smo osvojili i prošle godine. Želimo ga obraniti."

Abu Dhabi?
"Ljudi nam pokazuju puno ljubavi i vrlo smo sretni. Čim sam vidio da ćemo igrati protiv Al Jazire, počeli smo ih proučavati."

Kartoni na Svjetskom prvenstvu se prenose na ligu?
"Može se dogoditi da dobijemo crveni karton i igrači su svjesni toga. Malo je glupo da karton s ovog natjecanja utječe na ligu. No, ja sam pozitivan i znam da se ništa neće dogoditi. Svi ćemo biti spremni protiv Barcelone. Malo je čudno, ali moramo prihvatiti to pravilo."

Kepa Arrizabalaga?
"Nismo ovdje da razgovaramo o tome nego o Svjetskom prvenstvu."