Zinedine Zidane: "Branit ću Benzemu do smrti jer je on jedan od najboljih u ovoj igri"

Zinedine Zidane se obratio medijima uoči sutrašnje utakmice protiv Gremija u sklopu finala Svjetskog klupskog prvenstva, a evo što je rekao.



Još jedno finale?
"Mi smo uzbuđeni što imamo priliku obraniti naslov. Zbog toga smo ovdje. Ovog smo se tjedna dobro pripremili i nadamo se da možemo do naslova. U finalu su šanse uvijek 50-50%. To je utakmica u kojoj nema favorita. Povijesne činjenice ne znače ništa u ovom slučaju. Najvažnije je da sutra odigramo dobro i ispišemo klupsku povijest. Drago mi je što je Renato rekao lijepe riječi o meni (trener Gremija). On je također bio veliki nogometaš."

Utakmica protiv Al Jazire?
"Mislim da nismo odigrali loše. Imali smo svoje šanse, ali nismo mogli zabiti u prvih 45 minuta. Pričali smo o tome i znamo što treba popraviti. Na kraju smo slavili jer smo mi puno bolja i složenija ekipa."

Gremio?
"Ta je ekipa fizički i tehnički jako dobra. Mi smo se još bolje pripremili za njih i moramo biti pažljivi. Uvjeren sam da možemo do pobjede."

Koja je prednost Real Madrida? 
"Ovdje smo jer smo osvojili Ligu prvaka. Sada moramo razmišljati samo o osvajanju Svjetskog prvenstva i morati ćemo odigrati jako dobru utakmicu."

Trener Gremija, Renato je rekao da je on bio puno bolji igrač od Ronalda?
"Malo je pretjerano reći da je on bio bolji, ali svatko ima svoje mišljenje. Ne dijelim isto mišljenje s njim, za mene je Cristiano najbolji. Poštujem svačija mišljenja."

Benzema?
"Ne slažem se s kritikama na njegov račun. Karim je drugačiji igrač. On neće zabiti 50 golova, ali će napraviti neke druge važne stvari. Sviđa mi se ono što radi za ekipu. Ovo je timska igra i on je jedan od najboljih. Braniti ću ga do smrti."

Bale?
"Vrlo sam sretan zbog njega što je s ekipom. Redovito trenira i to je najvažnije. On je dobro i sretan je sa svojim suigračima."

Salah? 
"On je izvrstan igrač. Dobro je igrao u Romi, a kasnije i u Liverpoolu. Važan je za svoju momčad, a još je jako mlad. Može dati još puno toga i jako ga cijenim."