Sergio Ramos: "Transferi na zimu? Mi igrači ne moramo donositi takve odluke, vidjet ćemo što će biti nakon El Clasica"

Sergio Ramos je također dao izjavu za medije uoči sutrašnje utakmice protiv Gremija, a evo što je naš kapetan rekao.



Vaše fizičko stanje?
"Ja sam puno bolje. Imao sam problema s listom, a poslije toga s leđima i vratom. No, sada sam spreman."

Bi li igrao da ovo nije finale?
"Ja uvijek volim igrati. Ovo je vrlo važna utakmica, ali u drugim okolnostima bi razmotrio i druge opcije. Želim igrati u finalu i dati sve od sebe. Sve je puno lakše uz našu medicinsku službu. Naravno, da sam imao većih problema, ne bih igrao sutra."

Finale?
"Vrlo smo uzbuđeni i želimo se vratiti kući s naslovom. Jako smo motivirani, a motivacija je uvijek pojačana u finalima. Želimo osvojiti šesti naslov Svjetskog klupskog prvenstva za naš Klub."

Transferi u januaru/siječnju?
"Mi igrači, kao što sam već rekao, ne moramo donositi takve odluke. Uvijek govorim da imamo veliku ekipu koja može osvojiti sve naslove. No, poštujemo odluke Kluba ako želi dovesti nekoga. Vidjeti ćemo sve nakon Svjetskog prvenstva i El Clasica. Nakon toga ćemo vam reći nešto više o tome."

Je li ovo najbolji Madrid u povijesti?
"Bila je ovo nevjerojatna godina za nas. Prema statistikama, ona je bila i povijesna. Nadam se da ćemo uživati u idućoj i osvojiti još puno naslova. Mi smo tim i znamo kako se poboljšati u najtežim trenucima."

Vrijeme provedeno sa suigračima?
"Ovo je iskustvo koje ne doživljavamo uvijek. To je kao da kampirate s prijateljima ili kolegama i provodite dosta vremena zajedno zbog posla. Ovakve vrste putovanja su dobra stvar za nas jer ekipa postaje jača."

Gremio? 
"Pogledali smo puno njihovih utakmica. Proučili smo svakog našeg protivnika i polako ga analiziramo. Imaju tehnički potkovane igrače koji su uz to i jako brzi. Znamo da im sutra ne igra najvažniji igrač. No, unatoč tome, neće nam biti lako. To je ekipa koja igra jako dobro s trenerom koji je bio veliki igrač. Biti će to vrlo izjednačena utakmica."

Što mislite o VAR-u i o tome da ćete propustiti El Clasico ako dobijete crveni sutra?
"Takva je odluka donesena i to ne možemo promijeniti. Moramo biti oprezni, ali u pitanju je finale i moramo dati sve od sebe. Ako igramo fair-play, ne bi trebalo biti nekih problema. Što se tiče VAR-a, uvijek sam govorio da će to pomoći nogometu. To se tek uvodi, ali neki dan me malo zbunilo. Istina je da su dvije odluke koje je sudac donio bile ispravne. Najvažnije je da se ne izgubi ritam igre i da to s VAR-om ide brže. No, mislim da će nam tehnologija puno pomoći."

Trenerova motivacija? 
"Njegove riječi uvijek dobro dođu ekipi, ali istina je da smo jako motivirani prije svakog finala. Naša povijest nas tjera da tako razmišljamo. Ovdje smo jer smo osvojili Ligu prvaka i želimo usrećiti svoje navijače s ovim naslovom."