Ramosove riječi teško će pogoditi Mourinha

Kapiten madridskog Reala Sergio Ramos ima veoma interesantno mišljenje o aktuelnom menadžeru Manchester Uniteda Jose Mourinhu.



Portugalski stručnjak je od 2010. do 2013. godine predvodio Kraljeve. Ramos mu je bio stub odbrane, ali njegovo trenersko znanje nije previše impresioniralo sjajnog defanzivca.

On je Mourinha okarakterisao kao "još jednog trenera sa kojim je imao dobru saradnju".

"Mourinho je samo jedan u nizu trenera sa kojim sam radio u karijeri. Učio sam dosta i od drugih, posebno kada sam bio mlad. Zahvalan sam Mourinhu, ali on nije učinio ništa posebno za moju karijeru", rekao je Ramos.

Od dolaska iz Seville 2005. godine Ramos se iskristalisao kao ponajbolji defanzivac svijeta, a za Kraljeve je u dosadašnjoj karijeri upisao 544 nastupa uz 69 golova.

Sa ovim timom je osvojio sve moguće trofeje.

Objavi komentar

0 Primjedbe