Paul Pogba priznao: Odbio sam Real Madrid

Francuz je za 105 miliona eura u ljeto prošle godine prešao iz Juventusa u Manchester United, a mogli smo ga sada gledati na Santiago Bernabeu.



Paul Pogba je otkrio da je odbio ponudu Real Madrida te je izabrao povratak u Manchester United.

Francuz je za 105 miliona eura u ljeto prošle godine prešao iz Juventusa u Manchester United, a posao Joseu Mourinhu je pokušao pokvariti Real Madrid.

"Iskreno, Real Madrid me želio i razmišljao sam o njihovoj ponudi, ali razmišljao sam i o Manchester Unitedu," rekao je Pogba za Beyond the Pitch.

"Ali srce je izabralo, srce mi je reklo da se vratim u United. Ne znam zašto, nisam znao što će se dogoditi. Ali napravio sam to i ne žalim. Nikada ne žalim zbog svojih odluka."

Pogba je prošao Unitedovu akademiju, ali ga je 2012. godine Sir Alex Ferguson prodao Juventusu. Nakon nekoliko sjajnih sezona u staroj dami, Jose Mourinho ga je vratio tamo gdje pripada - na Old Trafford.